Η συμμετοχή του σχολείου μας, του ΓΕ.Λ. Βυτίνας, στο πρόγραμμα “ Seize the moment” αποτέλεσε για τους μαθητές μας μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Στόχος του project ήταν η αποτύπωση της καθημερινότητας μέσα από φωτογραφίες, ώστε να εκφραστούν συναισθήματα, να καλλιεργηθούν γλωσσικές δεξιότητες με την καταγραφή λεζάντων στα Αγγλικά, να επιτευχθεί η διακρατική συνεργασία με τους εταίρους μας.
Η δημιουργική ενασχόληση των μαθητών μας με το σχεδιασμό ιστοριών, την αποτύπωση σε λεζάντα της βασικής ιδέας και η κατασκευή picture books απέφερε σημαντικά αποτελέσματα τόσο στο γνωστικό αντικείμενο όσο και στη διάδραση με τους συμμαθητές τους.
Η εργασία των μαθητών/τριών στηρίχτηκε στο σχολικό βιβλίο των Αγγλικών και συγκεκριμένα στο 4ο Κεφάλαιο με τίτλο “Learning to fly”, στο οποίο υπάρχει αντίστοιχο project « Φτιάχνω ιστορία με βάση εικόνες». Το πρώτο βήμα ήταν η δημιουργία μιας ιστορίας μέσα στην τάξη, με τη χρήση Padlet.
Η ιστορία του κοτσυφιού και η πορεία του προς την προσωπική ολοκλήρωση και «απελευθέρωση» αποδόθηκε από τους μαθητές με έναν πρωτοποριακό τρόπο. Μέσω της παρακολούθησης ενός Εργαστηρίου για σχολικές ομάδες Δημοτικού-Γυμνασίου-Λυκείου, που πραγματοποιήθηκε στο Υπαίθριο Μουσείο Υδροκίνησης, στη Δημητσάνα με τον τίτλο «ΕΙΚΟΝΟ-γράφοντας τη δική μου ιστορία», τους δόθηκε η εξαιρετική ευκαιρία να εικονογραφήσουν την ιστορία τους. Οι εικόνες της ιστορίας τους δημιουργήθηκαν με τη χρήση διαδεδομένων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (text-to-image ΑΙ) και με έμπνευση από αναπαραστάσεις τοπίου και τεχνοτροπιών κλασικών και σύγχρονων καλλιτεχνών από τον κόσμο της φαντασίας και του συναισθήματος. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα πρωτότυπο βιβλίο που δημιουργήθηκε μέσω της ψηφιακής εφαρμογής ‘Book Creator’.
Μέσω αυτού του ψηφιακού έργου τους και των ψηφιακών διαδραστικών εφαρμογών, αναδείχθηκε τόσο το εύρος όσο και οι περιορισμοί αυτών των νέων τεχνολογιών. Ταυτόχρονα τέθηκε το ερώτημα και ο προβληματισμός κατά πόσο εγείρονται συναισθήματα μέσω της απεικόνισης ενός μη πραγματικού, αλλά δημιουργημένου κόσμου μέσω της ψηφιακής πλαστής «πραγματικότητας».
Πρόσφατα σχόλια