EduWeb -Τα παιδιά εκπαιδεύουν τους ενήλικες

Το ΓΕΛ Τυχερού, συμμετέχοντας για 2η χρονιά στο έργο, έχει σχεδιάσει την δράση του σε συνδυασμό με την υλοποίηση Ερευνητικής Εργασίας (Project) της Α΄ Λυκείου με θέμα «Ψηφιακό Χάσμα – Μια μελέτη περίπτωσης στο Τυχερό Έβρου» , με βάση το εξής χρονοδιάγραμμα:

α/α ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
1 Διεξαγωγή έρευνας  καταγραφής ψηφιακών δεξιοτήτων βάσει λίστας , που θα απαντηθεί παράλληλα από μαθητή και γονιό/ενήλικα. Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2018
2 Ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας  και διερεύνηση/εκτίμηση ευρημάτων, σύγκριση με άλλες έρευνες. Νοέμβριος 2018
3 Πρόσκληση προς τους γονείς/ενήλικες για συμμετοχή στις εκπαιδεύσεις , στην οποία α) θα ανακοινώνονται τα ευρήματα της έρευνας β) θα ανιχνεύεται το ενδιαφέρον των υποψηφίων εκπαιδευομένων πάνω σε δοσμένες θεματικές . Νοέμβριος 2018
4 Προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού (παραγωγή νέου ή άντληση από τον ιστότοπο του έργου και προσαρμογή). Νοέμβριος 2018
5 «Εκπαίδευση εκπαιδευτών»-Προετοιμασία μαθητών να αναλάβουν τον ρόλο του εκπαιδευτή. Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018
6 Διοργάνωση σεμιναρίων (ανάθεση ρόλων, προσκλήσεις, φύλλα εργασίας, φύλλα αξιολόγησης) βάσει των προτιμήσεων των εκπαιδευομένων. Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018
7 Υλοποίηση σεμιναρίων ( 2 μαθήματα) Δεκέμβριος 2018
8 Ανασκόπηση φύλλων αξιολόγησης και διεξαγωγή συμπερασμάτων. Δεκέμβριος 2018
9 Συγγραφή της ερευνητικής αναφοράς . Δεκέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019
10 Προετοιμασία νέου μαθήματος και προσθήκη του στο περιβάλλον elearning  του έργου. Όποτε ζητηθεί