Την Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014, σχολεία από όλον τον κόσμο, μετρήσαμε την περιφέρεια της Γης χρησιμοποιώντας την μέθοδο που ακολούθησε ο Ερατοσθένης τον 3ο αιώνα π.Χ.
Είναι η δεύτερη φορά που το πείραμα θα λάβει χώρα στο σχολείο μας. Πριν 3 χρόνια, με πρωτοβουλία του πολύ καλού εκπαιδευτικού Δήμητρη Πρασόπουλου , ΠΕ04, ενώ τώρα στα πλαίσια της συμμετοχής μας στο Δίκτυο Καινοτομίας Open Discovery Space και τους μαθητές του τμήματος Τεχνολογίας Επικοινωνιών.
To πείραμα θα διεξαχθεί στο σημείο
και την ώρα
Είμαστε έτοιμοι. Το μόνο που μας χρειάζεται είναι : 1 ράβδος, ένα μοιρογνωμόνιο και μεζούρα .
Το εκπαιδευτικό σενάριο που θα ακολουθήσουμε βασισμένο στο ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης, της κας Τσουρλιδάκη Ελευθερίας, διαθέσιμο στο Open Science Resources.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Στο πείραμα συμμετείχαν οι μαθητές του τμήματος Τεχνολογίας Επικοινωνιών και υλοποιήθηκε στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας στο Δίκτυο Καινοτομίας Open Discovery Space.
Για την προετοιασία του πειράματος, εδώ και σχετικό υλικό, εδώ
Στο πείραμα συμμετείχαν οι μαθητές του τμήματος Τεχνολογία Επικοινωνιών Β΄Λυκείου, και το τελικό παραδοτέο των μαθητών θα είναι μία ατομική εργασία-εργαστηριακή αναφορά .
Ευχαριστούμε τον κο Πρασσόπουλο για τις πολύτιμες οδηγίες του,την κα Κανίδου για την βοήθεια που πρόσφερε στην διεξαγωγή και τον συνάδελφο μαθηματικό από τη Σητεία, κο Περάκη Μιχάλη.
ΕΡΕΥΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.