Ο μαθητής μας, Κρίστι Τζαχολλάρι, της Α΄ Λυκείου δημιούργησε ένα ψηφιακό παιχνίδι γνώσεων με τίτλο: ” Γνωρίζεις τη Γορτυνία;” σε προγραμματιστικό περιβάλλον scratch με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής Κατσικερού Μαρίνου, στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών προγραμμάτων “φυσιοτροπίες: Αναζητώντας τα μονοπάτια της ζωής με οδηγό το φυσικό, κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον της Κάτω Γορτυνίας” και “Πρεσβεύομεν Γορτυνία”.
Με το παιχνίδι συμμετείχε στον 4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού και έλαβε Μνεία- Τιμητική Διάκριση.
Ρεκόρ συμμετοχών στον [4ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού.]
Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ομάδες μαθητών και εκπαιδευτικών από σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου συμμετείχαν στον Διαγωνισμό δημιουργώντας ευφάνταστα επιτραπέζια και ψηφιακά παιχνίδια. Ο αριθμός των συμμετοχών φέτος εκτοξεύθηκε: Συμμετείχαν 148 ολοκληρωμένα παιχνίδια, από τα οποία 104 επιτραπέζια και 44 ψηφιακά. Συνολικά είχαμε αύξηση 130% στις υποβολές σε σχέση με πέρυσι, όπου είχαν συμμετάσχει 64 παιχνίδια (48 επιτραπέζια και 16 ψηφιακά). Εντυπωσιακή ήταν φέτος και η είσοδος των σχολείων της Κύπρου με 42 συμμετοχές από σχολεία όλων των βαθμίδων.
Η ενθουσιώδης συμμετοχή της σχολικής κοινότητας αναδεικνύει ακόμη μια φορά ότι μπορούν να γίνουν θαύματα στο σχολείο όταν υπάρχει κίνητρο, συνεργασία και συλλογική προσπάθεια και βέβαια ότι το μάθημα μπορεί να γίνει (και) παιχνίδι!