Ψηφιακή εφαρμογή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (ΕΨΠ-gov.gr) για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στο διαγωνισμό εισαγωγής ιδιωτών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων».
ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΠΟ ΕΛΑΣ ΓΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΚΕ ΕΞΕ – 142490 – 2025 – Ψηφιακή εφαρμογή της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (ΕΨΠ-gov.gr) για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στο διαγωνισμό εισαγωγής ιδιωτών στ
Εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
ΕΞΕ – 141747 – 2025 – Εισαγωγή στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. ΦΕΚ 5731_Β_2025_ 5ης ΤΡΟΠΣΗΣ ΚΥΑ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2025-2026
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ , ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΜΕΣΩ GOV.GR ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 6/11. ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ 251103_ΑΠ33091 ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Α΄ΦΑΣΗΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 2025-26 ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ Α ΦΑΣΗΣ Α ΟΜΙΛ ΑΓΟΡΙΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΣΧ ΑΓΩΝΩΝ ΓΕΛ-ΕΠΑΛ 25-26 251103_ΑΠ33091 […]
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΓΕΛ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, αγαπητοί/ές μαθητές/μαθήτριες, Η παρούσα έρευνα πραγματοποιείται με σκοπό να διερευνήσει τις στάσεις, απόψεις και συνήθειες των μαθητών σχετικά με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια καθώς και τη συνδυαστική χρήση των κινητών τηλεφώνων. Η συμμετοχή των μαθητών είναι απολύτως εθελοντική και ανώνυμη. Δεν θα συλλεχθούν προσωπικά δεδομένα. Τα αποτελέσματα θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για ερευνητικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς, προκειμένου […]
«Γονείς και παιδιά στη σχολική μετάβαση: Ενίσχυση και στήριξη (Σχολική Προσαρμογή)»
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για 3η επιμορφωτική συνάντηση για γονείς-κηδεμόνες στο πλαίσιο του ΔΙκτύου ΣΥΝ_signed
Συμμετοχή του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων στην Παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου
Με υπερηφάνεια και σεβασμό στην ιστορική μνήμη, οι μαθητές του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων συμμετείχαν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου, τιμώντας το έπος του 1940 και τους αγώνες του ελληνικού λαού για ελευθερία και αξιοπρέπεια. Η παρουσία των μαθητών μας ήταν άψογη, με ευπρέπεια, πειθαρχία και βαθιά επίγνωση του συμβολισμού της ημέρας. Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια […]
Επίσκεψη του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων στο Ολυμπιακό Μουσείο
Οι μαθητές του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας, σε μια εκπαιδευτική δράση που συνδύασε ιστορία, αθλητισμό και πολιτισμό. Μέσα από διαδραστικά εκθέματα και αυθεντικά αντικείμενα των Ολυμπιακών Αγώνων, οι μαθητές γνώρισαν την εξέλιξη του Ολυμπιακού Ιδεώδους και τη σημασία του αθλητισμού ως φορέα αξιών και συνεργασίας. Η επίσκεψη […]
Επίσκεψη της Γ’ τάξης του ΓΕΛ Θρακομακεδόνων στη Βουλή των Ελλήνων
Οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, όπου είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στους χώρους του ιστορικού κτηρίου και να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του Κοινοβουλίου. Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, που συνέβαλε στην εξοικείωση των μαθητών με έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς της χώρας. Ευχαριστούμε […]
Μαθητικό Φεστιβάλ με θέμα «Εμένα με νοιάζει»
Το ΓΕΛ Θρακομακεδόνων συμμετείχε με επιτυχία στο , παρουσιάζοντας podcast, δοκίμια στοχασμού και χορευτικό δρώμενο με τίτλο «Η φωνή της σιωπής». Τα δοκίμια στοχασμού γράφτηκαν από τους Ιωάννα και Εβελίνα Αρζουμανίδου, καθώς και τον Στέλιο Κυριάκου, και διαβάστηκαν από συμμαθητές τους με ευαισθησία και σεβασμό στο περιεχόμενο. Στο podcast συμμετείχαν οι Μιχάλης Γιαννάκος, Τομ […]
Συγχαρητήρια στον Σπύρο Πατσαούρα για το 1ο Βραβείο Make-A-Wish!
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, συγχαίρουμε τον μαθητή μας Σπύρο Πατσαούρα για την κατάκτηση του 1ου Βραβείου στον διαγωνισμό Make-A-Wish, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Αστερόμερα» που πραγματοποιήθηκε στο Κολλέγιο Αθηνών. Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικότητας, της ευαισθησίας και της κοινωνικής προσφοράς του Σπύρου, και τιμά ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα. Σπύρο, σε […]
