Οι μαθητές/-τριες του ΓΕΛ Σιάτιστας συνεχίζουν με τις δράσεις τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας κοινωνίας Πρόνοιας και Αλληλεγγύης προβαίνοντας σε πράξεις αγάπης και ανθρωπιάς. Με γνώμονα την προσφορά και την αλληλεγγύη συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” και με τη δωρεά τους συνέβαλαν να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες.
Το πρόγραμμα “Αστέρι της Ευχής” ευχαρίστησε το σχολείο για την πολύτιμη στήριξή του και έστειλε το πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής που αντιστοιχεί στη δωρεά.

























