Η Θεατρική Ομάδα του σχολείου μας, που αποτελείται από δύο Θεατρικούς Ομίλους, παρουσίασε φέτος την παράσταση “Φάτε Μήδεια” από το ομώνυμο έργο του Μποστ. Οι παραστάσεις έγιναν με μεγάλη επιτυχία στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας την Τετάρτη 6/5/2026 και την Παρασκευή 8/5/2026. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο ευατό τους και το ενθουσιώδες χειροκρότημα του κοινού που γέμισε το Αμφιθέατρο του ΓΕΛ Σάμου, ήταν η καλύτερη ανταμοιβή για τους κόπους μιας ολόκληρης χρονιάς.
Η βοήθεια και η καθοδήγηση των παιδιών από τη σκηνοθέτη του έργου κα. Μαμουλή και τους κ. Βασίλενα, κας. Λεκκού, κας. Παδοβάνη και κας. Καραγεώργου, ήταν πολύτιμη για την μεγάλη επιτυχία της φετινής παραάστασης.
Οι φωτογραφίες είναι από το Samos Today – Radio Cafe.






