Στον τομέα Διδασκαλία – Μάθηση – Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης για το σχ. έτος 2021-2022, επικεντρωθήκαμε στην αναζήτηση εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας που βελτιώνουν την αφομοίωση της γνώσης και ενισχύουν την κριτική σκέψη, αξιοποιώντας τη μεθοδολογία της Δημιουργικής Γραφής (Μάθημα: Νέα Ελληνική Γλώσσα) ανά τάξη.
Οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ Λυκείου παρήγαγαν πολυτροπικά κείμενα, με έμφαση στην κατηγορία των μικροκειμένων που χρησιμοποιούνται στα κοινωνικά δίκτυα και αποτελούν στην εποχή μας λόγο αιχμής. Παρήγαγαν, λοιπόν, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο πάνω στο θέμα της εφηβικής εσωστρέφειας https://read.bookcreator.com/RVXukd6BXVMpXpXLYmBKffvz8jk1/ph_cMrbUQT2MoeaDtAL5ng
και, χρησιμοποιώντας την ψηφιακή πλατφόρμα padlet, οργάνωσαν μικροκείμενα πάνω στο θέμα των αγαπητικών σχέσεων με πρόσωπα τουπεριβάλλοντός τους.
https://padlet.com/thbagana/8q9qdvdv00gdpu15
Για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ Λυκείου η βαρύτητα δόθηκε στην εξοικείωση με τα χαρακτηριστικά του δημοσιογραφικού λόγου, στην
παραγωγή άρθρων – επιφυλλίδων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του ψηφιακού τύπου αλλά και επεκτάθηκε σε άλλα είδη παραγωγής
λόγου, όπως επιστολή, διάλογο, ποίημα, ως αποτέλεσμα επιλογής των ίδιων των μαθητών.
Τέλος, στη Γ’ Λυκείου οι μαθητές και μαθήτριες παρήγαγαν μοντέλα απάντησης με κείμενα bonsai σε θέματα τύπου Γ’, σύμφωνα με το ΦΕΚ των
Πανελλαδικών για τη Νεοελληνική Γλώσσα. Το τελικό προϊόν δικαιώνει τις προσδοκίες όλων, εφ’ όσον τόσο τα πρωτότυπα κείμενα όσο και οι
απαντήσεις είναι υψηλού επιπέδου.
Υπεύθυνες Καθηγήτριες
Αμπατζή Ευαγγελία ΠΕ02
Κυριακίδου Κατερίνα ΠΕ02
Μπαγανά Θεοδώρα ΠΕ02