Επιστροφή σε Erasmus+

Erasmus+ KA1

Κατά το σχολικό έτος 2023-24, το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο πλαίσιο της Διαπίστευσης 2021-2027, συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ121 με δύο μετακινήσεις μαθητών στην Πορτογαλία, πόλη Αρούκα (ΝΟΕ 2023) και στην Τσεχία, πόλη Zdar (IAN 2024). Τα δύο σχολεία θα επισκεφτούν το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου 2024. Στο ίδιο πρόγραμμα Erasmus+KA121 πέντε εκπαιδευτικοί του Πρότυπου ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης θα επισκεφτούν σχολεία της Ισπανίας και Ουγγαρίας για να παρακολουθήσουν Job shadowing  την εβδομάδα του Πάσχα 2024 (ή την λαμπροβδομάδα). Επίσης, το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Παν/μίου Αιγαίου  συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ2 με τίτλο «The School 4 The Schools: an effective Leadership in challenging times«.


Κατά το σχολικό έτος 2022-23, το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου συμμετέχει σε δύο νέα προγράμματα Erasmus+ KA121 με τίτλο «Μαθησιακή Κινητικότητα Μαθητών και Προσωπικού» και ΚΑ2 με τίτλο «The School 4 The Schools: an effective Leadership in challenging times«. Επίσης δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και συγκεκριμένα η κα. Ιουλία-Μαρίνα Σαράντου ΠΕ06 και η κα. Χατζηβασιλείου Βασιλεία ΠΕ02, μετακινήθηκαν από τις 13 Αυγούστου 2023 έως τις 18 Αυγούστου 2023 στην Πράγα της Τσεχίας για να παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα Course & Training Erasmus+ KA1 με τίτλο «Innovative Approaches to Teaching» και θεματολογία:

  • Module 01-Theoretical module – 21st Century Skills
  • Module 02 -Critical and creatiνe thinking, how can it be developed?
  • Module 03 – Ιnquiry Based Learning, Task Based Learning
  • Module 04 – Gamifying the classroom
  • Module 05 – Using onlίne applίcations it the classroom
  • Module 06 – Blended Learning – Flipped Classroom
  • Module 07 – Adapting teaching materials to suit the needs of differentiated classes
  • Module 08 – Metacognition – teaching students to learn
  • Module 09 – ICT as a tool for deνelopment of creativίty and critical thinking- Digίtal Storytellίng
  • Module 10 – Modern trends ίη Formatiνe assessment
  • Module 11- Peer Education

 


Κατά το σχολ. έτος 2021-22, το Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου συμμετέχει σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA120 με πολλές μετακινήσεις εκπαιδευτικών μας στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, στις 20-26 Φεβ 2022, ένας εκπαιδευτικός του σχολείου μας (κ. Μαστρογιάννης Ιάκωβος) επισκέφτηκε την Πράγα της Τσεχίας για παρακολούθηση του προγράμματος Course & Training Erasmus+ KA1 με τίτλο «ICT in education» και θεματολογία:

  • Module 01 – Introduction to ICT in Education
  • Module 02 – Using online applications
  • Module 03 – Safety issues (plagiarism, health, cyber bullying, cyber stalking)
  • Module 04 – Simple Coding
  • Module 05 – Weebly/WebQuests
  • Module 06 – Using mobile devices to support learning
  • Module 07 – Finding resources for lessons
  • Module 08 – Efficient presentations
  • Module 09 – Creation of posters
  • Module 10 – ICT in different subjects
  • Module 11 – Workshop

Μία δεύτερη μετακίνηση εκπαιδευτικού του σχολείου μας, της κας. Ζαφειρίου Μαρίας ΠΕ02, πραγματοποιήθηκε από τις 26 Ιουνίου 2022 έως και 03 Ιουλίου 2022 για να παρακολουθήσει το επιμορφωτικό πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με τίτλο “Flipped Classroom”.

Μια τρίτη μετακίνηση εκπαιδευτικών του σχολείου μας, του κ. Νείρου Αντωνίου ΠΕ86 και της κας. Θωμαΐδη Βασιλικής ΠΕ04, πραγματοποιήθηκε από τις 17 Ιουλίου 2022 έως τις 24 Ιουλίου 2022 στην Πράγα της Τσεχίας για να παρακολουθήσουν το επιμορφωτικό πρόγραμμα Course & Training Erasmus+ KA1 με τίτλο «Innovative Approaches to Teaching» και θεματολογία:

  • Module 01-Theoretical module – 21st Century Skills
  • Module 02 -Critical and creatiνe thinking, how can it be developed?
  • Module 03 – Ιnquiry Based Learning, Task Based Learning
  • Module 04 – Gamifying the classroom
  • Module 05 – Using onlίne applίcations it the classroom
  • Module 06 – Blended Learning – Flipped Classroom
  • Module 07 – Adapting teaching materials to suit the needs of differentiated classes
  • Module 08 – Metacognition – teaching students to learn
  • Module 09 – ICT as a tool for deνelopment of creativίty and critical thinking- Digίtal Storytellίng
  • Module 10 – Modern trends ίη Formatiνe assessment
  • Module 11- Peer Education

295068453 3208133642767761 1550966987409551422 n

Θα ακολουθήσουν και άλλες μετακινήσεις εκπαιδευτικών του σχολείου μας στο εξωτερικό για επιμόρφωση σε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές.


 

Reading the Agiassos:

https://spark.adobe.com/video/cMfixfoY87E2F

Διδακτικά σενάρια:

http://photodentro.edu.gr/v/item/ugc/8525/918 για την αρχαία ελληνική γραμματεία,
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/917 για την νεοελληνική γλώσσα,
http://photodentro.edu.gr/ugc/r/8525/916 για την νεοελληνική λογοτεχνία.

Βίντεο “Αναμνήσεις από ένα πρόγραμμα που ολοκληρώνεται!”:

https://www.facebook.com/310420015664611/videos/1504901296216471/?pnref=story

ERASMUS+ KA1 και διάχυση:

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το κείμενο διάχυσης της δράσης Erasmus+ KA1.

Εγχειρίδιο Erasmus+ KA1:

Creative Methodologies_notebook

Δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο:

Πληροφορίες για το Πρόγραμμα Erasmus+ του σχολείου μας:

Στη σύγχρονη εποχή της έκρηξης της γνώσης και της ώσμωσης των πολιτισμών, η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών καθίσταται αναγκαία ως ένα από τα μέσα που μπορεί να διαθέσει ένας επιστήμονας για να ανταποκριθεί με επάρκεια στο ρόλο του. Το πρόγραμμα Erasmus+ αποτελεί επάξια ένα από αυτά.

Στο πλαίσιο του πολυσχιδούς, ως προς τις δράσεις του, ευρωπαϊκού αυτού προγράμματος, πραγματοποιήθηκε στις αρχές του περσινού σχολικού έτους 2015-2016 αλλά και κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού -προκειμένου να μην διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία- η μετακίνηση 12 εκπαιδευτικών του Πειραματικού ΓΕΛ Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην Κωνσταντινούπολη, στην Αγγλία και στη Σουηδία. Συγκεκριμένα δύο εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν στην Κων/πολη, τέσσερις στη Στοκχόλμη της Σουηδίας και έξι στο Exeter της Αγγλίας αντίστοιχα. Η επιμόρφωση είχε διάρκεια μιας έως δύο εβδομάδων και αφορούσε στα επιστημονικά ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων ακόλουθα των ειδικοτήτων τους.

Η επιμόρφωση Digital Extra που πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη και στη Σουηδία αφορούσε στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με στόχο να εξετάσουν μια σειρά από μεθόδους e-learning, καινοτομιών και τεχνολογιών για την καλύτερη προετοιμασία τους σε έναν ραγδαία μεταβαλλόμενο εργασιακό χώρο. Ειδικότερα αναφερόταν στην αξιοποίηση κινητών συσκευών και των σχετικών λογισμικών για τη μουσειακή εκπαίδευση των μαθητών που περιλαμβάνεται στο άτυπο πρόγραμμα κάθε σχολείου.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα IPC teacher training που ολοκληρώθηκε στο Exeter  στο οποίο συμμετείχαν 6 καθηγητές του σχολείου μας έδωσε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες  να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες, να έρθουν σε επαφή με μια νέα κουλτούρα, να αλληλοεπιδράσουν με άλλους εκπαιδευτικούς ευρωπαϊκών χωρών  ανταλλάσσοντας πληροφορίες για διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα και να καλλιεργήσουν το αίσθημα της ευρωπαϊκής ταυτότητας.

Σκοπός του εν λόγω προγράμματος η πρόσληψη και η ανταλλαγή εμπειριών και νέων μεθόδων διδασκαλίας με στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού τους έργου. Επιπρόσθετα, το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να συμβάλουν στη διάχυση της διαπολιτισμικής συνείδησης που αφορά τόσο στη δια βίου μάθηση όσο και στην προώθηση μιας ευρείας γλωσσικής πολυμορφίας μέσα από τη συνειδητοποίηση ότι «μαθαίνω τη γλώσσα του άλλου, σημαίνει μαθαίνω και τον πολιτισμό του».

Ας θυμηθούμε τη φράση του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «κανείς δεν είναι ένα απομονωμένο νησί», η οποία βρίσκει εφαρμογή στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης. Η γνωστοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και η μεταλαμπάδευση του εκπαιδευτικού πολιτισμού της κάθε μίας χώρας ξεχωριστά, θα μπορούσε κατ’ επέκταση να ενθαρρύνει  τη δημιουργία  ενός ευρωπαϊκού χώρου δια βίου μάθησης, που θα ενισχύει την έννοια της διεθνούς διάστασης της εκπαίδευσης αλλά και της κατάρτισης των εκπαιδευτικών, προκειμένου να ασκηθούν πολιτικές τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο για μια πιο ποιοτική παιδεία.

ka1_8 ka1_7 ka1_6 ka1_5 ka1_4 ka1_3 ka1_2 ka1_1

Κατά το σχολ. έτος 2015-16, το σχολείο μας συμμετείχε σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με πολλές μετακινήσεις εκπαιδευτικών μας στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, στις 22-28 Οκτ 2015, δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας (κα. Σωτηρίου Σοφία, κ. Μαστρογιάννης Ιάκωβος) επισκέφτηκαν την Κωνσταντινούπολη για παρακολούθηση του προγράμματος Erasmus+ KA1 με τίτλο “Digital Extra” και θεματολογία:e-learning, mobile learning, augmented reality, video editing.

Στις 11-23 Ιουλίου 2016, έξι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας (κα. Σκαλοχωρίτου Γεωργία, Ζερβού Μαρία, Μουτζουρέλλη Ειρήνη, Κακαρίδου Μαρία, Σωτηρίου Σοφία και Ζαφειρίου Μαρία), επισκέφτηκαν τo Exeter της Μεγάλης Βρετανίας προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με τίτλο “Better English for teachers”. Στόχος της κινητικότητας ήταν η ανάπτυξη δεξιοτήτων και μεθόδων στη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας. Παράλληλα, γνώρισαν το βρετανικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τη Βρετανική κουλτούρα. Επίσης, υπήρξε συγκριτική προσέγγιση μεθόδων διδ/λίας και ωρολογίου προγράμματος στη Λογοτεχνία καθώς και εξοικείωση με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας της Λογοτεχνίας.

Στις, 24-30 Ιουλίου 2016, δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας (κ. Διγιδίκης Γιεώργιος, κ. Αϊβαλιώτης Δημήτριος) επισκέφτηκαν την Στοκχόλμη της Σουηδίας, για παρακολούθηση του προγράμματος Erasmus+ KA1 με τίτλο “Reading the City” και θεματολογία:visit the city, video producing.

Στις, 07-13 Αυγούστου 2016, δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας (κ. Νείρος Αντώνιος, κ. Άλμπερτ Ματοσιάν Ντικράν) επισκέφτηκαν την Στοκχόλμη της Σουηδίας, για παρακολούθηση του προγράμματος Erasmus+ KA1 με τίτλο “Digital Extra” και θεματολογία:e-learning, mobile learning, video producing, webquests.

Το ERASMUS+/Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων είναι το πρόγραμμα δράσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της εκπαίδευσης που συμβάλλει στην επίτευξη ενός βασικού στόχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την ανάπτυξη της κοινωνίας που θα βασίζεται στη γνώση, παρέχοντας στους πολίτες της Ευρώπης εκπαίδευση υψηλής ποιότητας και ευκαιρίες ανανέωσης αυτών των γνώσεων σε όλη τη διάρκεια του βίου τους. Η Δράση ΚΑ1 του Erasmus+ προσφέρει την ευκαιρία σε στελέχη σχολικών μονάδων σχολίων να βιώσουν μια μαθησιακή εμπειρία σε μια άλλη χώρα.

Τρίπτυχο προϊόν διάχυσης του προγράμματος Erasmus+ του σχολείου μας:
Τρίπτυχο1s
Τρίπτυχο2s

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/lykpeirm/%cf%80%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%81%ce%ac%ce%bc%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/erasmus/erasmus-ka1/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση