Την Πέμπτη 30-04-2026 οι μαθητές του ΓΕΛ Νεάπολης στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης επισκέφτηκαν το πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Καστοριά και ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους αξιωματικούς της Τροχαίας Καστοριάς για τα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων και την τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.










