Feed
Άρθρα
Σχόλια

Την Πέμπτη 30-04-2026 οι μαθητές του ΓΕΛ Νεάπολης στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης επισκέφτηκαν το πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στην Καστοριά και ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους αξιωματικούς της Τροχαίας Καστοριάς για τα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων  και την τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

 

 

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων