Οι μαθητές του σχολείου μας που συμμετέχουν στισ Πανελλαδικές εξετάσεις θα πρέπει αύριο το αργότερο μέχρι 7.30 το πρωί να παρευρίσκονται στο σχολείο. Τις υπόλοιπες ημέρες μέχρι 7.45.Το δελτίο υποψηφίου θα το παραλάβουν από το σχολείο αύριο το πρωί. Δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους βιβλία,τετράδια,σημειώσεις, blanko, κινητά, υπολογιστικές μηχανές (κομπιουτεράκια), ηλεκτρονικά μέσα μετάδοσης.
Εφιστούμε την προσοχή στο εξής : η κατοχή κινητού μέσα στην αίθουσα έστω και απενεργοποιημένου συνιστά επαρκή λόγο μηδενισμού τους.
Επιτρέπεται να έχουν μαζί τους στυλά μόνο ανεξίτηλης μελάνης (μπλέ η μαύρο), γομολάστιχα, γεωμετρικά όργανα, μολύβι (αλλά το χρησιμοποιούν μόνο όταν το επιτρέπουν οι οδηγίες) ,μπουκάλι με νερό η αναψυκτικό.
Ταυτότητα δεν χρειάζεται μόνο το δελτίο του υποψηφίου.
Κάτω από : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Αφήστε μια απάντηση