Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος διδασκόντων του Γεν. Λυκείου Μονεμβασιάς
εύχονται σε όλους τους μαθητές/τριες
και τις οικογένειές τους
Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!
Χρόνια Πολλά, με υγεία και χαρά!
Ημερήσιο Γενικό Λύκειο Μονεμβασιάς
Μαθαίνουμε – Συνεργαζόμαστε – Ταξιδεύουμε !!!
