Ομάδα μαθητριών του σχολείου μας με την συνοδεία και επιμέλεια του Θεολόγου κ. Βασιόπουλου Σωκράτη, συμμετείχε στα Δ’ Καραβαγγέλια της Ιεράς Μητροπόλεως Καστοριάς σε εκδήλωση ειδικά για τη συμμετοχή μαθητών στην οποία παραβρέθηκε και μίλησε η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κα Σοφία Ζαχαράκη. Το γενικότερα θέμα των Καραβαγγελίων ήταν Καστοριά και Μετέωρα. Οι μαθήτριες του σχολείου μας, Παπαδημητρίου Ανδρομάχη, Καφαταρίδου Ιωάννα και Παπαδοπούλου Θωμαή παρουσίασαν μια Ξενάγηση στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ομορφοκκλησιάς
Video: https://youtu.be/lviQtJVJ6V8?si=oCQuNx6u8p4idimu&t=4059
