ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΕΛ ΕΤΟΥΣ 2024 (μαθητές ή απόφοιτοι). -ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ-ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 5 ΜΟΥΣΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ με τη διαδικασία εισαγωγής του Ν. 4559/2018 (ΦΕΚ 142 Α΄) όπως ισχύει (μαθητές ή απόφοιτοι).
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι υποψήφιοι/ες (μαθητές/τριες και απόφοιτοι) που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καλούνται να υποβάλουν σχετική Αίτηση-Δήλωση (Α-Δ). Συγκεκριμένα για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ του 2024, η Α-Δ θα υποβληθεί στο διάστημα από Τετάρτη 29-11-2023 ως και Παρασκευή 15-12-2023.
Όλες οι πληροφορίες σχετικά με την Αίτηση – Δήλωση εδώ
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ ΓΕΛ Υποψήφιος 2024
Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση ΓΕΛ για 5 ΜΟΥΣΙΚΑ 2024
ΑΡΧΕΙΟ ΟΔΗΓΙΕΣ Α-Δ ΓΕΛ 2024 (1)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Στο πλαίσιο του ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος «ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ : ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ » που υλοποιείται στο σχολείο μας την τρέχουσα σχολική χρονιά, πραγματοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών/τριων της Β΄ Τάξης την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 στο Κάστρο των Ιωαννίνων.
Στόχος αυτής της επίσκεψης ήταν να βοηθήσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να δραστηριοποιηθούν έξω από τα στενά όρια του σχολείου, να τονώσουμε την αυτοπεποίθησή τους και να ενθαρρύνουμε την εξωστρέφειά τους.
Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν συλλογικά, αναζήτησαν πληροφορίες και μας ξενάγησαν οι ίδιοι/ίδιες στα ιστορικά σημεία, στα μνημεία και στα μουσεία του Κάστρου της πόλης μας. Συγκεκριμένα επισκεφθήκαμε :το Σουφαρί Σεράι, τα μαγειρεία, τον Πύργο Βοημούνδου, το Βυζαντινό Μουσείο, την Εβραϊκή Συναγωγή, το Δημοτικό Εθνογραφικό Μουσείο Ιωαννίνων, το Θησαυροφυλάκιο, το Μουσείο Αργυροτεχνίας, την Εκκλησία των Αγίων Αναργύρων, τα ερείπια του Οθωμανικού Λουτρού, τοΤζαμί Φετιχιέ και τον Τάφο του Αλί Πασά.
Η ενεργός συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στη συγκεκριμένη εκπαιδευτική δράση, όχι μόνο βοήθησε να γνωρίσουν την ιστορία του Κάστρου των Ιωαννίνων, αλλά αποτελέσε και ένα ισχυρό κίνητρο για περαιτέρω διερεύνηση θεμάτων ιστορικού, κοινωνικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος.
Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του Προγράμματος :
ΚΕΦΑΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΠΕ78 & ΠΕ02)
ΜΑΤΣΑΚΙΔΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (ΠΕ06)
ΧΟΪΝΑ ΑΝΝΑ (ΠΕ02)
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Το Γενικό Λύκειο Κατσικά κατά το τρέχον σχολικό έτος 2023-24 θα υλοποιήσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Το κάστρο των Ιωαννίνων: κέντρο κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής».
Σκοπός του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες την ιστορία του Κάστρου των Ιωαννίνων και να κατανοήσουν τη βαθύτερη σημασία και αξία των πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων. Να αποκτήσουν κίνητρα για περαιτέρω διερεύνηση θεμάτων ιστορικού, κοινωνικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουν ότι η γνώση της καθημερινότητας του ένδοξου παρελθόντος, σηματοδοτεί μια ισχυρή σχέση του χθες με το σήμερα και αναδεικνύει την πορεία της πόλης μας μέσα στο χρόνο.
Στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ενθαρρύνουμε τους/τις μαθητές/τριες να συνεργαστούν μεταξύ τους και να μυηθούν σε θεμελιακές αρχές κοινωνικής συμπεριφοράς όπως επικοινωνία, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη και ομαδικότητα.
Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος μαθητές/τριες της Β΄ τάξης θα συμμετέχουν σε Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί στην Πράγα τον Μάρτιο του 2024. Το σχολείο μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα οργανώσει μία επίσημη εκδήλωση, όπου θα συμμετέχουν όλοι οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης. Εκεί θα γίνει συνολική παρουσίαση του προγράμματος από τους ίδιους τους μαθητές/τριες.
Η βοήθειά σας σε όλη τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος θα είναι για εμάς πολύτιμη.
Με εκτίμηση,
Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί του προγράμματος:
Κεφάλα Αναστασία (ΠΕ78 & ΠΕ02)
Ματσακίδου Σωτηρία (ΠΕ06)
Χόινα Άννα (ΠΕ02)
Σύμβουλοι σχολικής ζωής
ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ 2023 -2024
Για το σχολικό έτος 2023-24 ορίζονται ως Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.4692/2020 αρθρ. 38 και την Υ.Α 129431/ΓΔ4/28-9-2020 στο ΦΕΚ 4183/28-9-2020 οι εκπαιδευτικοί Θεοδωράκη Λαμπρινή κλ.ΠΕ02 και Ζαλοκώστας–Δίπλας Ηλίας κλ. ΠΕ86
Το έργο του Συμβούλου Σχολικής Ζωής
● Ο Σύμβουλος Σχολικής Ζωής συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές, γονείς καικηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη
σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών,μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις
και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα, συμβουλευτική και παράλληλα συμβάλλει στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής
κοινότητας.
● Στο πλαίσιο επιτέλεσης του έργου του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών
περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.
Αρμοδιότητες – Καθήκοντα
● Η συμβουλευτική καθοδήγηση, η ενημέρωση και η υποστήριξη μαθητών, γονέων και κηδεμόνων σε θέματα παιδαγωγικής, αντιμετώπισης ζητημάτων σε τομείς που απασχολούν τη σχολική μονάδα, όπως ενδεικτικά, η διευθέτηση κρίσεων, η πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, και η διαχείριση
μαθησιακών δυσκολιών.
● Η ενθάρρυνση και η ενίσχυση της επικοινωνίας του σχολείου με την οικογένεια και την ευρύτερη κοινότητα.
● Η υποστήριξη μέσα από κοινωνικοπαιδαγωγικά προγράμματα, μεθόδους και πρακτικές για τη δημιουργική σύνδεση σχολείου, οικογένειας και κοινότητας και την συνεργασία τους, με στόχο τη
διαχείριση κρίσεων, δηλαδή την πρόληψη κάθε τύπου αντικοινωνικών συμπεριφορών, την ενίσχυση μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ή συναισθηματικές δυσκολίες, την υποστήριξη αυτών και των οικογενειών τους κ. ά.
● Η κοινωνική ένταξη, η συμπερίληψη και ενσωμάτωση μαθητών με ιδιαίτερες ικανότητες, κλίσεις και ταλέντα και η αξιοποίηση αυτών στον χώρο της σχολικής κοινότητας. Η υποστήριξη των μαθητών μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.
● H δημιουργία και η καλλιέργεια θετικών σχέσεων αλληλεπίδρασης και συνεργασίας μεταξύ των μελών της σχολικής μονάδας και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας.