Δημοσιεύθηκε στην Αθήνα-Ναύπλιο, Επισκέψεις

Μια αξέχαστη τετραήμερη!

Σοφία Σιώκα (Β2)

Το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα και το Ναύπλιο 3-6 Απριλίου. Συγκεκριμένα οι μαθητές της Α’ και Β’ Λυκείου είχαμε την ευκαιρία να αποκομίσουμε αξέχαστες εμπειρίες από ένα ταξίδι που συνδύαζε  πολιτισμό, ιστορία και ψυχαγωγία.

Αναλυτικότερα, την πρώτη μέρα στην Αθήνα επισκεφτήκαμε το Πλανητάριο, όπου παρακολουθήσαμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το πρόγραμμα «Εξέλιξη», το οποίο παρείχε σημαντικές πληροφορίες για τη δημιουργία του σύμπαντος και τη ζωή στον πλανήτη μας. Το βράδυ παρακολουθήσαμε στο θέατρο  «Παλλάς» τη θεατρική παράσταση «Σιρανό ντε Μπερζεράκ» με πρωταγωνιστές τους Βασίλη Χαραλαμπόπουλο και Σμαράγδα Καρύδη. Η παράσταση ήταν υπέροχη, οι ερμηνείες μοναδικές και τα κοστούμια και τα σκηνικά μας ταξίδεψαν σε μια άλλη εποχή. Κατά τη διάρκεια του έργου συγκινηθήκαμε, διασκεδάσαμε και φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Την δεύτερη μέρα, ξεναγηθήκαμε στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, ένα από τα καλύτερα του κόσμου. Εκατοντάδες επισκέπτες από κάθε γωνιά της γης περιηγούνται ανάμεσα σε εκθέματα κυρίως από την Αθήνα της Κλασικής Εποχής, εκθέματα με διεθνή ακτινοβολία. Από εκεί ανεβήκαμε στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης για να θαυμάσουμε τον μεγαλοπρεπή Παρθενώνα και τα υπόλοιπα σημαντικά  μνημεία. Η Ακρόπολη, εκτός από ιστορικός χώρος με περίλαμπρα μνημεία, προσφέρει μοναδική θέα στην πόλη της Αθήνας. Όλοι οι μαθητές ενθουσιαστήκαμε και νιώσαμε περήφανοι για τον πολιτισμό μας. Κλείσαμε τη μέρα μας στην Αθήνα με μια σύντομη βόλτα στο Μοναστηράκι, και στην συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο Ναύπλιο, όπου διασκεδάσαμε σε μια ταβέρνα με ζωντανή μουσική.

Την επόμενη μέρα, το πρόγραμμά μας ήταν πλήρες. Αρχικά, επισκεφτήκαμε το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, περίφημο για την άρτια κατασκευή και την ακουστική του. Διατηρείται σε άριστη κατάσταση και αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες τουρίστες απ’ όλο τον κόσμο. Μείναμε κατενθουσιασμένοι, καθώς οι καθηγήτριες – συνοδοί μάς πληροφορούσαν για την ιστορία του θεάτρου. Επόμενος σταθμός μας, οι Μυκήνες. Ανεβήκαμε στην ιστορική Ακρόπολη, όπου βρισκόταν το ανάκτορο και μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα η «Πύλη των Λεόντων» και η εκπληκτική θέα. Στη συνέχεια, πήγαμε στο Παλαμήδι, χώρος που συνδέεται περισσότερο με τη νεότερη ιστορία. Ειδικότερα, είδαμε τη φυλακή του Κολοκοτρώνη, τον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα και μαγευτήκαμε από την ασύγκριτη θέα. Το βράδυ περιηγηθήκαμε στα σοκάκια του Ναυπλίου.

Την τελευταία ημέρα, κάναμε μια μικρή ξενάγηση στο Πολεμικό Μουσείο, που φιλοξενείται στο κτήριο της πρώτης Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων που είχε ιδρυθεί από τον  Καποδίστρια. Μέσα από φωτογραφικό υλικό, στολές, όπλα, πολεμοφόδια και γενικότερα χρηστικά αντικείμενα των ελλήνων στρατιωτών, κάναμε μια ιστορική αναδρομή και σχηματίσαμε μια πλήρη εικόνα για τις πολεμικές περιόδους. Τέλος, πραγματοποιήσαμε μια τελευταία βόλτα στην πόλη του Ναυπλίου και το μεσημέρι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ολοκληρώνοντας αυτήν την εκδρομή νιώθουμε ότι αποκομίσαμε σημαντικές εμπειρίες και γνώσεις. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τις καθηγήτριές μας που μας συνόδευσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής. Ελπίζουμε στο μέλλον να πραγματοποιηθούν ανάλογες εκδρομές.

Απολαύστε τις φωτογραφίες της εκδρομής σε ένα βιντεάκι με μουσική επένδυση τα τραγούδια που ακούγαμε στο λεωφορείο:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *