Βιωματικό Σεμινάριο Διαχείρισης Άγχους για τους μαθητές/τριες της Γ’ Λυκείου

Η ετοιμότητα του μαθητή σε γνωστικό, συναισθηματικό και σωματικό επίπεδο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία του στις εξετάσεις. Συνήθως, το βάρος αναλογεί στη μελέτη και αγνοούνται σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη συγκέντρωση και την επίδοση όπως  ο ύπνος, η διατροφή, η χαλάρωση των μυϊκών εντάσεων, η χαρά, η σημασία της επιτυχίας-αποτυχίας, η σαφής στοχοθέτηση και επιβράβευση για κάθε στάδιο μέχρι την ώρα των εξετάσεων, η έλλειψη προσανατολισμού, κινήτρου και επιθυμίας, το βάρος ενδεχόμενης αποτυχίας και οι επιπτώσεις της στην οικογένεια.

Το γνωστικό κομμάτι αναλαμβάνει το σχολείο και το φροντιστήριο ενώ οι κατευθύνσεις για το σωματικό και το ψυχικό επίπεδο επαφίενται στη καλή πρόθεση και γνώση όλων των συμμετεχόντων του υποστηρικτικού δικτύου του ατόμου γύρω από την προσπάθεια του.

Με πρωτοβουλία του σχολείου και σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Βύρωνα η επισκέπτρια Υγείας κα Πετρίδου συναντήθηκε με τους μαθητές/τριες της Γ’ τάξης ανά τμήμα κατεύθυνσης (στις 28/3 και την 1/4) και τους συνέστησε συγκεκριμένες τεχνικές χαλάρωσης και διαχείρισης άγχους.

Αφήστε μια απάντηση