Την Πέμπτη 15-02-24 και ώρα 18.30 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων των μαθητών και μαθητριών που συμμετέχουν στην εκδρομή της Γ’ Τάξης στο Βουκουρέστι. Η ενημέρωση θα γίνει από τη Διευθύντρια του σχολείου. Η τηλεδιάσκεψη θα γίνει στο https://minedu-secondary.webex.com/meet/ankaramat
Οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ και Γ’ τάξης του ΓΕΛ Καλλιθέας επισκέφτηκαν το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ με στόχο την ευαισθητοποίηση των εν δυνάμει οδηγών και την ενημέρωση τους σε θέματα σχετικά με την οδική ασφάλεια και την κυκλοφοριακή αγωγή. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από το βιωματικό σεμινάριο «Οδικής Ασφάλειας»…
Την Πέμπτη 26/10/2023 πρόκειται να πραγματοποιηθεί διδακτική επίσκεψη του σχολείου στον Δημοτικό Κινηματογράφο Ευόσμου – Κορδελιού, προκειμένου οι μαθητές να παρακολουθήσουν την ταινία “Το αγόρι με τη ριγέ πιτζάμα”. Η συγκεκριμένη διδακτική επίσκεψη αφορά την ευαισθητοποίηση των μαθητών στο θέμα του Ολοκαυτώματος και πρόκειται να πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τους γνωστικούς…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.