ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Τριάντα ένας μαθητές της Γ ΄ Λυκείου και τρεις συνοδοί καθηγητές του σχολείου μας, επισκέφθηκαν  την Αθήνα, στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Η Αθήνα της κλασικής εποχής – Τέχνη».Η εκδρομή ήταν τετραήμερη (από την Πέμπτη 18 έως την Κυριακή 21 Ιανουαρίου) και ήτανάκρως επιτυχημένη!!! Σ΄ αυτό συντέλεσαν η άψογη συμπεριφορά των παιδιών, ηοργάνωση και η φροντίδα των καθηγητριών που τα συνόδευσαν (Ζαρζώνη Μαρία,Καλογιάννη Χριστίνα, Κολτσίδα Ζωή) και η εξαιρετική συνεργασία με το ταξιδιωτικόγραφείο «Γκουτζουρέλας»

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ

Η  Β Τάξη του σχολείου μας- ΓΕΛ  Γιάννουλης- ταξίδεψε για τρεις ημέρες στην Αθήνα (26 Νοεμβρίου 2017 έως 28 Νοεμβρίου) για να επισκεφτεί την  Βουλή των Ελλήνων στα πλαίσια του γνωστού επιμορφωτικού προγράμματος. Με την ευκαιρία αυτή προγραμματίσαμε και άλλες ενδιαφέρουσες επισκέψεις. Έτσι  το μεσημέρι  της Κυριακής βρεθήκαμε στο Αττικό Πάρκο και  ‘συναντήσαμε’ πολλά άγρια ζώα, χαρήκαμε  τα πανέξυπνα δελφίνια σε ασκήσεις επίδειξης χωρίς να βραχούμε!!

Το βράδυ απολαύσαμε  ένα θεατρικό  «Δείπνο  ηλιθίων» στο θέατρο ΚΑΠΠΑ.

Την Δευτέρα 27/11/2017 επισκεφτήκαμε  το ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ- ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ! Ήταν μια συγκλονιστική εμπειρία  από κάθε άποψη.

Το απόγευμα είχαμε  την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα μέρος από την συνεδρίαση του Κοινοβουλίου: παράλληλα   είχαμε τη χαρά να δούμε και την παλιά μας μαθήτρια Κουλουψούζη Μαρία η όποια υπηρετεί ως αστυνομικός στην Βουλή των Ελλήνων και μας συνόδευε σε όλη την διάρκεια  της επίσκεψης μας. Την ευχαριστούμε πολύ. Όλη  η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική. Μας έδειξε και η τηλεόραση!!

Όμως την Τρίτη 28/11 έπρεπε να επιστρέψουμε!  Πριν από την αναχώρηση επισκεφθήκαμε τον ιερό βράχο της Ακρόπολης και το Μουσείο. Πλήρεις  εντυπώσεων αποχαιρετήσαμε τους  φρουρούς του Άγνωστου Στρατιώτη  και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ :Σαμακίδης Ευάγγελος ,Κολτσίδα Ζωή, Δελή Μαρία, Θεοδοσίου Σταύρος  και 50 καταπληκτικοί μαθητές άψογοι από κάθε άποψη!!

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ 110 ΠΤΕΡΥΓΑ ΜΑΧΗΣ

Στις 6 Νοεμβρίου 2017  οι μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Γ Τάξης  του σχολείου μας , με την συνοδεία των καθηγητών κ. Σαμακίδη Ευάγγελου,κ.  Χατήρα Αναστάσιου και κ. Γεωργούλα Βασιλικής πραγματοποίησαν  διδακτική επίσκεψη στην 110 Πτέρυγα Μάχης, στα πλαίσια του Εορτασμού του Προστάτη της Πολεμικής Αεροποριας , όπου ενημερώθηκαν για τις σχολές της  για  Πολεμικής Αεροπορίας  και ξεναγήθηκαν στην στατική έκθεση αεροσκαφών.

ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 1 ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 2 ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 3 ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 4ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ 5

ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ

Φωτογραφίες απο την παρέλαση των μαθητών/τριών  που πραγματοποιήθηκε στη Γιάννουλη για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 2017.

ΠΑΡΕΛΑΣΗ 1 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 2 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 3 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 4 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 5 ΠΑΡΕΛΑΣΗ 6

ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ

Δείτε εδώ ΚΠγ Δελτίο Τύπου ΔΕΚ 2017 ΔΔΕ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ ΣΤΙΣ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017

Στις 16 Οκτωβρίου, η Γ΄ τάξη του σχολείου μας, πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας Τσαλαπάτα στο Βόλο. Οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του Εργοστασίου – Μουσείου και ενημερώθηκαν για το ιστορικό του.

Το Εργοστάσιο Πλινθοκεραμοποιίας ιδρύθηκε το 1926 από τους αδερφούς Τσαλαπάτα.

Στο εργοστάσιο κατασκευάζονταν ποικίλοι τύποι πλίνθων και κεράμων. Απασχολούσε στην ακμή της λειτουργίας του 250 άτομα. To εργοστάσιο τερμάτισε τη λειτουργία του τo 1978.
Το 2004 το Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς ανέλαβε να δημιουργήσει στους χώρους του, ένα πρότυπο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας.

Δύο χρόνια μετά το Εργοστάσιο Τσαλαπάτα “λειτουργεί” ξανά: Τα τριβεία, οι πρέσες, οι κοφτήρες, οι δεξαμενές αργίλου, τα βαγονέτα και η κάμινος Hoffmann ανασυνθέτουν την παραγωγική διαδικασία για τις ανάγκες της περιήγησης του επισκέπτη και της γνωριμίας του με το παραδοσιακό επάγγελμα του πλινθοκεραμοποιού και των τεχνικών εξειδίκευσης και κατεργασίας των πρώτων υλών.

Η μόνιμη έκθεση, που αναπτύσσεται στις κτιριακές εγκαταστάσεις όπου γινόταν η παραγωγή, πλαισιώνεται από μακέτες και πλούσιο εποπτικό υλικό.

22522506_1965676320369218_709371746_o 22546866_1965676273702556_1289103535_o

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018

Δείτε την  εγκύκλιο για τα  ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ και το  ΦΕΚ    ΣΧΟΛΕΣ & ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ.

ΔΕΞΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΣΕ Α.Ε.Ι. ΚΑΙ Τ.Ε.Ι.

Την Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017 μετά την τέλεση του καθιερωμένου  αγιασμού για την έναρξη του νέου σχολικού έτους στο σχολείο μας ,στο Λύκειο Γιάννουλης  και στο γραφείο των καθηγητών έγινε όπως κάθε χρόνο μια μικρή δεξίωση  για τους επιτυχόντες  στις Πανελλαδικές εξετάσεις του περασμένου Ιουνίου.

Περίσσεψαν οι ευχές  για «καλές σπουδές», για επιτυχίες και δημιουργικές δραστηριότητες στους νέους φοιτητές που ξεκινούν μια ζωή με νέες διαδρομές και ενδιαφέροντα. Άλλωστε η χαρά και η ικανοποίηση  τους για την επιτυχία και τους νέους ορίζοντες που ανοίγονται μπροστά τους  είναι και δική μας χαρά ,συγκίνηση και δικαίωση. Παιδιά καλές σπουδές!!!20170911_100353 20170911_100431

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ Τ.Ε.Φ.Α.Α ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2016-2017

Δείτε εδώ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΑ Τ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΙΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Τ.Ε.Φ.Α.Α. 2017.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ CHAMPION LEAGUE ΚΩΦΩΝ

Στις 4 Μαΐου το σχολείο πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο γήπεδο της Γιάννουλης για να παρακολουθήσει αγώνα Ποδοσφαίρου του Champion League Kωφών, που διεξάγεται στην πόλη της  Λάρισας το διάστημα 2-6 Μάιου.Η επίσκεψη έγινε  στα πλαίσια  των μαθημάτων  Φυσικής Αγωγής και Νεοελληνικής Γλώσσας (ευαίσθητες   κοινωνικές ομάδες).