σας ενημερώνουμε ότι αύριο, Πέμπτη, τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν κανονικά μέσω Webex, σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα της Πέμπτης.
Ωράριο μαθημάτων
1η ώρα: 08:10 – 08:45
2η ώρα: 09:05 – 09:40
3η ώρα: 10:00 – 10:35
4η ώρα: 10:55 – 11:30
5η ώρα: 11:45 – 12:20
6η ώρα: 12:30 – 13:05
7η ώρα: 13:15 – 13:50
ΠΡΟΣΟΧΗ! ✔ Όλες οι ώρες έχουν διάρκεια 35 λεπτά
✔ Υπάρχουν μικρά διαλείμματα ~10–20 λεπτών ανάμεσα
Οι σύνδεσμοι Webex των εκπαιδευτικών είναι οι εξής:
ΒΕΛHΣΣΑΡΙΟΥ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/chvel
ΝΑΚΟΥΛΑΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/niknakou
ΚΑΤΣΑΡΟΥ https://minedu-secondary.webex.com/meet/glkatsarou
ΧΑΛΙΑΜΠΑΛΙΑΣ https://minedu-secondary.webex.com/meet/chalstef
ΚΟΥΡΤΗ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/kouamalia
ΜΠΑΡΑΛΙΑΝΝΗ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/desbar
ΤΖΗΚΑΣ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/btzikas
ΓΚΟΝΕΛΑ https://minedu-secondary2.webex.com/meet/pgonela
Παρακαλούνται οι μαθητές να συνδέονται έγκαιρα, λίγα λεπτά πριν από την έναρξη κάθε διδακτικής ώρας, στον σύνδεσμο του αντίστοιχου εκπαιδευτικού, σύμφωνα με το πρόγραμμά τους.
Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΒΕΛΗΣΣΑΡΙΟΥ

Αφήστε μια απάντηση