Το σχολείο μας συμμετείχε στην «Εικαστική Εβδομάδα» την οποία
διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς υπό την αιγίδα της
Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς με θέμα «Άσκηση-Υγεία-Διατροφή».
Οι μαθητές/τριες: Παύλου Σοφία (Α’ τάξη), Γιαμτσίδου Ανατολή (Γ’ τάξη) και Αλούσι Διονύσης (Γ’ τάξη) δημιούργησαν τα έργα τους, ενώ η «Εικαστική Εβδομάδα» είχε και διαγωνιστικό χαρακτήρα. Τα έργα αξιολογήθηκα από τριμελή επιτροπή.
Βραβείο πρωτότυπης δημιουργίας απέσπασε το έργο «Μηχανοκίνητος Αθλητισμός» της μαθήτριας Σοφία Παύλου.
Το βραβείο είχε και δώρο από το βιβλιοχαρτοπωλείο «Σύμμετρο».
Ευχαριστούμε θερμά για την ευκαιρία!
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.