4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο με θεματικό άξονα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου»

Την Πέμπτη, 23 Απριλίου 2026, το σχολείο μας συμμετείχε διαδικτυακά στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Υβριδικό Συνέδριο με θεματικό άξονα «Έλα να σου μιλήσω για τον τόπο μου», το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 22 έως και τις 25 Απριλίου 2026. Το συνέδριο διοργανώνεται από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Πατρών, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και του Πανεπιστημίου Πατρών, συγκεντρώνοντας μαθητές και εκπαιδευτικούς από όλη την Ελλάδα σε μια γόνιμη ανταλλαγή ιδεών, εμπειριών και πολιτιστικών στοιχείων.
https://lyk-aei-patras-new.ach.sch.gr/synedrio-4/

synedrio patras

Την εργασία-εισήγηση της Α’ τάξης με τίτλο “Το σχολείο ως καθρέφτης της κοινωνίας” παρουσίασε η μαθήτρια Σοφία Παύλου.


Λήψη αρχείου

Απόσπασμα από το ευχαριστήριο μήνυμα της σχολικής κοινότητας του Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών:
Θεωρούμε  ότι η σύσταση ενός ευρέος δικτύου 472 συνεργαζόμενων σχολείων με τη συμμετοχή 10808 μαθητών και 2136 εκπαιδευτικών και η υλοποίηση του τετραήμερου Μαθητικού Συνεδρίου με 503 εισηγήσεις μαθητών, μαρτυρεί τη δύναμη της συλλογικής  αγάπης των σύγχρονων Ελλήνων για τον τόπο τους και τις παραδόσεις του, αλλά παράλληλα αποτελεί την πιο  εύγλωττη επιβεβαίωση της παραδοχής ότι η συνεργασία αυξάνει εκθετικά τα όποια προσδοκώμενα αποτελέσματα.

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.