Στο σχολείο μας θα πραγματοποιηθεί ενδοσχολική επιμόρφωση την περίοδο Ιανουαρίου- Απριλίου 2022 στα παρακάτω πεδία:
Επιμορφωτής Νόβας Γ.
Δευτέρα 14:00-15:30
Γνωστικό πεδίο | ώρες |
Επεξεργασία εικόνας με χρήση της on line εφαρμογής PXLR | 2 |
Επεξεργασία ήχου με χρήση της εφαρμογής AUDACITY | 2 |
Επεξεργασία βίντεο με χρήση της εφαρμογής Clipchamp | 2 |
Καταγραφή οθόνης με χρήση της εφαρμογής OBS STUDIO | 2 |
Δημιουργία σταυρόλεξων, εννοιολογικών χαρτών και on line quiz | 3 |
Ασφάλεια στο διαδίκτυο | 3 |
Αξιολόγηση Αποτίμηση της Δράσης | 1 |
Επιμορφώτρια: Τζανουδάκη Β.
Πέμπτη 14:00-15:30
Α μέρος: θεωρητικό
Γνωστικό πεδίο | ώρες |
Πρώιμες αφηγήσεις, Αφήγηση( προέλευση-ορισμός-δομή-αρχές-αφήγηση κι εκπαίδευση) | 1 |
Ψηφιακή αφήγηση ( ορισμός, είδη, τα 7 στοιχεία της ψηφιακής αφήγησης- ψηφιακή αφήγηση κι εκπαίδευση-πλεονεκτήματα- περιορισμοί βήματα δημιουργίας) | 1 |
Η διδακτική των μαθημάτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οι ΤΠΕ. Γενικό πλαίσιο, παραδείγματα (Ιστορία, Φιλοσοφία, μαθηματικά). | 2 |
Σύγχρονες θεωρίες μάθησης( ορισμός μάθησης, συμπεριφορισμός, γνωστικές θεωρίες, κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες, θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ. | 1 |
Μέρος Β | |
Η έρευνα( σκοπός,στόχος, ομάδα-στόχος, ερευνητικά ερωτήματα, εργαλεία έρευνας, μεθοδολογία, επιλογή ψηφιακών εργαλείων, στάθμιση του ερωτηματολογίου,επιλογή σχολικής μονάδας, διαδικασίες άδειας εισόδου, επικοινωνίας, κίνδυνοι της έρευνας, δεοντολογία, ο ρόλος του ερευνητή, υλοποίηση της έρευνας) | 3 |
Εκπαιδευτικό σενάριο στο μάθημα της Ιστορίας | 2 |
Εκπαιδευτικό σενάριο στα μαθηματικά | 2 |
Επέκταση των σεναρίων | 2 |
Αξιολόγηση Αποτίμηση της Δράσης | 1 |
H θεματολογία ορίστηκε με βάση τις προτάσεις/ανάγκες των εκπαιδευτικών του σχολείου. Η επιμόρφωση θα υλοποιηθεί εκτός διδακτικού ωραρίου, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι προαιρετική και θα χορηγηθεί βεβαίωση από την Διευθύντρια του σχολείου.