Για άλλη μια χρονιά, το σχολείο μας υλοποίησε τη φιλανθρωπική δράση του Make A Wish – Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος 20-2026, στο πλαίσιο της συμμετοχής στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εθελοντισμού Αστέρι της Ευχής.
Η δράση υλοποιήθηκε από το 15μελές μαθητικό Συμβούλιο και τα 5μελή Συμβούλια του σχολείου μας, ενώ το γενικό συντονισμό είχε η καθηγήτρια κ. Μαρία Χριστοπούλου, ΠΕ06.

