Σήμερα, 17-11-2015, γιορτάσαμε στο σχολείο μας την Επέτειο της 17ης Νοέμβρη. Οι μαθητές που ανέλαβαν την διοργάνωση της γιορτής παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και ποιήματα στους συμμαθητές, τους καθηγητές τους και την κ. Ζαχαροπούλου Σουσάνα, σύμβουλο ΠΕ02, Υπεύθυνη Παιδαγωγικής Ευθύνης και μέλος του ΕΠΕΣ του σχολείου μας.
Ένας απρόσκλητος επισκέπτης, ο Εγκέλαδος, μας διέκοψε λίγο πριν το τέλος….
Οι υπεύθυνοι καθηγητές, κ. Φιλοσόφου Μ., ΠΕ02 και κ. Γάκης Π., ΠΕ02 ευχαριστούν όλους για τη συμμετοχή τους, αλλά και για την ψυχραιμία τους στην αναπάντεχη διακοπή.
