Ταξίδια – Περιγραφή

Δύσκολες μέρες, μέρες αλλιώτικες. Δύσκολη κι η επικοινωνία μας. Σκέφτηκα, λοιπόν, πώς να τη διευκολύνω. Ανεβάζω εδώ με άλλη μορφή το μάθημα που υπάρχει και στην ηλεκτρονική τάξη (eclass), ελπίζοντας πως από εδώ θα τα καταφέρετε καλύτερα να δείτε το υλικό.

Βήμα 1ο

Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και διαβάστε το ποίημα του Γ. Ρίτσου  «Ο τόπος μας»
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSB106/544/3563,14882/

Βήμα 2ο

Διαβάζω τη θεωρία για την περιγραφή (περισσότερα στη σελ. 109 του σχολικού βιβλίου):

  • Στην περιγραφή δίνονται τα βασικά στοιχεία ενός τοπίου, αντικειμένου, ανθρώπου, κατάστασης σε συγκεκριμένο χρόνο, όπως παρακολουθούνται από το μάτι=φακό του σκηνοθέτη/συγγραφέα.
  • Η περιγραφή έχει κάτι το στατικό, θέλει να αποτυπώσει πολλές λεπτομέρειες.
  • Δεν υπάρχει κίνηση, εκτός αν περιγράφεται κινούμενο αντικείμενο ή πρόσωπο.

Βήμα 3ο

Φανταστείτε τώρα πως είστε ένας ταξιδιώτης που επισκέπτεται τη Λέρο. Αντλώντας πληροφορίες από το ποίημα του Ρίτσου να γράψετε μία παράγραφο, με την οποία θα περιγράφετε τον ίδιο χώρο από την οπτική γωνία του επισκέπτη.
Στείλτε τις απαντήσεις σας με αρχείο φωτογραφίας στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση: ltzallila@sch.gr

Βήμα 4ο

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://www.cnn.gr/taksidi/ellada/story/39797/leros-to-nisi-tis-artemidas και διαβάστε το κείμενο σχετικά με τη Λέρο, παραβλέποντας τα ορθογραφικά σφάλματα (*κάλλος, *γκαφάδες, *οπωρολαχανικά) του συντάκτη.

Βήμα 50

Συμπληρώστε ηλεκτρονικά τη φόρμα

https://docs.google.com/forms/d/1MBEpSoNEnMk5KV7WWZyS1D1R8bk2vqYQy3zU9z4TRqM/edit

και πατήστε το κουμπί Υποβολή (Submit) στο τέλος της σελίδας.

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και την προσπάθειά σας όλες αυτές τις μέρες. Όταν όλα αυτά με το καλό τελειώσουν, θα ήθελα να μείνει στον νου μας μόνον  η λέξη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ. Σας χαιρετώ.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.