My Name in English Handwriting Sheet – Φυλλάδιο Εργασίας:Το όνομα μου στα Αγγλικά

name handwriting sheet with photo frame

We have been doing so much with introducing ourselves and recognising names in Grade A and B! In addition to the curriculum activities, I thought that an extra writing one would be a great learning tool for the pupils to practice writing their names in English. So, I created the above handwriting sheet, which I am happy to share with you, along with some ideas I used in class.

Έχουμε κάνει τόσες πολλές δραστηριότητες με την Α και Β τάξη για να συστηνόμαστε και να αναγνωρίζουμε τα ονόματά μας! Επιπλέον από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, σκέφτηκα ότι μια δραστηριότητα γραφής θα ήταν θαυμάσιο μαθησιακό εργαλείο, ώστε οι μαθητές να εξασκηθούν να γράφουν το όνομά τους στην Αγγλική Γλώσσα. Έτσι δημιούργησα το παραπάνω φύλλο εργασίας, που με χαρά μοιράζομαι με εσάς, παράλληλα με μερικές ιδέες που εφάρμοσα στην τάξη.

You can find the handwriting sheet below in PDF format, but before getting there, you may be interested in the following steps I followed in class.

Μπορείτε να βρείτε το φύλλο εργασίας παρακάτω σε μορφή PDF, αλλά πριν φτάσετε εκεί, ίσως σας ενδιαφέρουν τα βήματα που ακολούθησα στην τάξη.

Read more

STEP 1: I asked the pupils to bring a small photo of themselves at a previous class.

ΒΗΜΑ 1 : Ζήτησα από τους μαθητές να φέρουν μια μικρή φωτογραφία τους σε προηγούμενο μάθημα.

STEP 2: I photocopied as many sheets as the number of pupils and wrote each of their names in coloured marker, using a different color for the first letter.

ΒΗΜΑ 2: Φωτοτύπησα τόσα φύλλα όσα και οι μαθητές και έγραψα καθένα από τα ονόματά τους με μαρκαδόρο, χρησιμοποιώντας διαφορετικό χρώμα για το πρώτο γράμμα.

STEP 3: Standing in front of the class, I explained what I had done and asked the students to look at every name sheet I showed them. I asked them to recognise and announce each name by raising their hands. I  also pointed to the first letter sound. (No need to bother with letter combinations at this stage, but I think it is good to explain briefly when asked.) Every pupil that recognised correctly, stood up, collected the sheet and handed it to the respective pupil.

ΒΗΜΑ 3: Μπροστά στην τάξη, εξήγησα τι είχα κάνει και ζήτησα από τους μαθητές να κοιτάξουν κάθε φύλλο που τους έδειχνα. Τους ζήτησα να αναγνωρίσουν και να ανακοινώσουν κάθε όνομα σηκώνοντας το χέρι τους. Επίσης εστίασα στον ήχο του αρχικού γράμματος. (Δεν είναι ανάγκη να εξηγήσουμε τους συνδυασμούς γραμμάτων σε αυτό το στάδιο,αλλά εξηγείστε σύντομα αν ερωτηθείτε.) Κάθε μαθητής που αναγνώριζε σωστά, σηκωνόταν, έπαιρνε το φύλλο και το παρέδιδε στον αντίστοιχο μαθητή.

STEP 4: When everyone had their handwriting sheet delivered, they copied their names, coloured the images and glued their photos on the space provided. Then we displayed the sheets on the wall.

ΒΗΜΑ 4: Όταν όλοι είχαν τα φύλλα τους, αντέγραψαν τα ονόματά τους, χρωμάτισαν τις εικόνες και κόλλησαν τις φωτογραφίες τους στο κατάλληλο πλαίσιο. Έπειτα τα τακτοποιήσαμε στον τοίχο.

What activities do you do with your Greek pupils to have them practice names in English?

Τι είδους δραστηριότητες κάνετε με τους μικρούς Έλληνες μαθητές σας για να εξασκηθούν στα αγγλικά ονόματα; 

I made some improvements and added a Class tag to the sheet.Here’s my name handwriting-sheet with photo frame

Έκανα κάποιες βελτιώσεις και πρόσθεσα ετικέτα Τάξης στο φύλλο.

Να λοιπόν το φυλλάδιο μου  name handwriting-sheet with photo frame