lmitaki biology

Διδάσκοντας Βιολογία

Δημιουργικές εργασίες στο γυμνάσιο

Ονοματεπώνυμο Μαθητή:

Τμήμα:

Μάθημα: Βιολογία, Γ Γυμνασίου

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

  1. Κεφάλαιο /Ενότητα;: Κεφάλαιο 10 Ενότητα 1.2  (Κύτταρο : η μονάδα της ζωής)
  2. Πηγές :  1) Σχολικό εγχειρίδιο

2) Συμπληρωματική πηγή: Σχολικό εγχειρίδιο Βιολογία Γενικής Παιδείας Β Λυκείου Α .Καψάλης ,Ι. Ε. Μπουρμπουχάκης, Β.Περάκη ,Σ .Σαλαμασρτάκης. ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ

3.Υπό διερεύνηση ερώτημα :    Γιατί τα μιτοχόνδρια και οι χλωροπλάστες  χαρακτηρίζονται  από σχετική αυτονομία.

 

Α Εργαστείτε ατομικά ,για την εκπόνηση της δημιουργικής εργασίας

  • Μελετήστε το υπό διερεύνηση ερώτημα της εργασία σας
  • Να αξιοποιήσετε το υλικό που διαθέτετε για να απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα

Β  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Ερώτημα 1  :  Σε ποια κύτταρα συναντάμε  μιτοχόνδρια και σε ποια  χλωροπλάστες;

 

Ερώτημα 2 : Ποιος  ο ρόλος των οργανιδίων αυτών για τα κύτταρα;

 

Ερώτημα 3:  Ποια βιολογικά μακρομόρια  και οργανίδια συναντάμε στο εσωτερικό των μιτοχονδρίων και των χλωροπλαστών;

 

                                Στηριζόμενοι στις απαντήσεις σας

Συντάξτε μια μικρής έκτασης αναφορά σύμφωνα  με το σχέδιο γραπτής αναφοράς που σας δόθηκε

 

 

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων