no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Λογοτεχνικό Εργαστήρι:Μαθαίνουμε και Δημιουργούμε. – Τμήμα Β4 Γυμνασίου & Σχολική Βιβλιοθήκη Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά.

Συγγραφέας: | 11 Νοεμβρίου, 2009
| 1 σχόλιο |

    Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αναστασία Παπάζογλου (ΠΕ02) – Συνεργάτης: Μαρία Πάλμου (ΠΕ02) Υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης .

Συναντήσεις ομάδων εργασίας:  Τετάρτη 04/03/2009, Τετάρτη 08/04/2009, Τετάρτη  06/05/2009 .                                                                                                                                                                                              Ομάδες εργασίας:

  • 1η ΟΜΑΔΑ:  ΤΑΜΠΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ, ΡΙΤΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΤΣΑΜΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΦΥΤΙΛΗ ΕΛΕΝΗ, ΨΩΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ.  
  •  2η ΟΜΑΔΑ: ΠΕΠΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΝΤΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΣΔΡΕΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΠΛΑΦΟΥΝΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΠΛΕΣΣΑΣ ΜΑΡΚΟΣ.
  •  3η ΟΜΑΔΑ: ΤΣΙΡΙΓΩΤΑΚΗ ΛΥΔΙΑ, ΧΑΖΑΠΗ ΝΑΤΑΛΙΑ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ, ΧΑΪΔΕΥΤΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΦΙΛΙΠΠΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
  • 4η ΟΜΑΔΑ: ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΚΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ, ΤΣΑΠΑΛΗ  ΝΕΦΕΛΗ, ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΤΡΙΜΜΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ, ΤΣΟΥΡΟΥΚΤΖΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ. 
  •  5η ΟΜΑΔΑ:ΝΙΝΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ΟΠΡΕΑ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΤΟΥΡΛΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΧΟΝΔΡΟΚΟΥΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, 
  •  6η ΟΜΑΔΑ: ΨΩΜΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ , ΡΑΣΕΒ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ, ΤΑΓΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ       

ΑΦΟΡΜΗ: Κείμενο της Ν.Ε. Λογοτεχνίας ή γλωσσική διδασκαλία της Ν.Ε. Γλώσσας.  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Παραγωγή λογοτεχνικού-ποιητικού ή πεζού- κειμένου.   ΣΤΟΧΟΙ:

  1.  Να αποκτήσουν οι μαθητές/τριες ουσιαστική επαφή με τη Λογοτεχνία κατά τρόπο ελκυστικό και άμεσο. 
  2.  Να έλθουν σε επαφή με άλλες μορφές τέχνης π.χ. Μουσική, (μέσω μελοποιημένων έργων ποιητών), Εικαστικές Τέχνες, Κινηματογράφο, κλπ . 
  3.  Να μάθουν ενεργητικά και δημιουργικά και να εμπεδώσουν τις γνώσεις της Ν.Ε. Λογοτεχνίας και της Ν.Ε. Γλώσσας μέσω της βιωματική μάθησης. 
  4.  Να αναπτύξουν γνωστικές δεξιότητες (σύγκρισης, αντιπαράθεσης, περιγραφής, ερμηνείας, ανάλυσης, επιχειρηματολογίας, αξιολόγησης, δημιουργικότητας) που μέσω των κατάλληλων δραστηριοτήτων θα μετουσιωθούν σε ικανότητα παραγωγής λογοτεχνικού λόγου. 
  5.  Να διερευνηθούν και στη συνέχεια να καλλιεργηθούν και να αναδειχθούν  ενδεχόμενες λογοτεχνικές κλίσεις των μαθητών/τριών.  

ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ : ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΡΙΤΣΟΥ ΑΦΟΡΜΗ: « ΕΡΗΜΩΜΕΝΑ ΧΩΡΙΑ», ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ, ΒΙΒΛΙΟ Ν.Ε.Λ. Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕΛ. 81- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:  v  ΒΛΕΠΩ D.V.D.  του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ για τη ζωή και το έργο του ποιητή.   v  ΑΚΟΥΩ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ   ; ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ:  Α. Το έργο, Β. Το συνθέτη, Γ. Παρατηρήσεις, Κρίσεις-Εντυπώσεις-Σχόλια-Σκέψεις-Συναισθήματα από την ακρόαση. ΑΚΟΥΩ τον ποιητή να απαγγέλει αποσπάσματα από το έργο του. ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ :  1.Τις εικόνες, 2.Τις υπερρεαλιστικές εικόνες. ΕΠΙΛΕΓΩ αυτή που με συγκίνησε περισσότερο (συναισθηματική εμπλοκή) και εξηγώ γιατί. ΕΠΙΛΕΓΩ αυτή που μου άρεσε περισσότερο (αισθητική προσέγγιση) και εξηγώ γιατί. v  ΠΡΟΣΠΑΘΩ σε μια στροφή σε ελεύθερο στίχο με ανάλογο θέμα  ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΙΗΤΙΚΑ.    ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ:     ΘΕΜΑ: Λέξεις: Εργαλεία έκφρασης. Εργασία βασισμένη στην Ενότητα 8 του Σχολικού Εγχειριδίου της Νέας Ελληνικής Γλώσσας: Παρασύνθετα και πολυλεκτικά σύνθετα. ü  Δίνεται στους μαθητές φωτοτυπία από: Μπαμπινιώτη, Γ., ΛΕΞΙΚΟ Ν.Ε.ΓΛΩΣΣΑΣ, Σελ. 980-981 ü  Μελετώ το πλαίσιο: Λέξεις από κύρια ονόματα. ü  Επιλέγω επτά (7) λέξεις  και συνθέτω:  α) σε πεζό λόγο μια ιστορία με ύφος π.χ. σοβαρό, κωμικό, κ.ά. , β) σε ποιητικό λόγο μια σάτιρα (για τη λέξη περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες στη σ. 1573 του λεξικού του Μπαμπινιώτη).     ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ:    ΘΕΜΑ: Περιγραφή τόπου κατοικίας.   Εργασία βασισμένη σε επαναληπτική άσκηση της ύλης της Ν.Ε. Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου:    Εν. 1η : Τρόποι οργάνωσης παραγράφων,    Εν. 4η : Συνοχή ευρύτερου κειμένου,    Εν. 5η : Οργάνωση και συνοχή της περιγραφής και της αφήγησης.   Δίνονται στους μαθητές/τριες αποσπάσματα με περιγραφές του Πειραιά από το βιβλίο του Μ. Καραγάτση, «Ο Γιούγκερμαν».  ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΟΜΑΔΕΣ: Να περιγράψετε, βασισμένοι σε αυτές τις περιγραφές, με ανάλογο τρόπο το «τοπίο» της γειτονιάς σας.   

κάτω από: Γενικά, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ετικέτες:,

Αφήστε μια απάντηση

Κατηγορίες