Ένας από τους σημαντικότερους σκοπούς του μαθήματος των Μαθηματικών είναι η επίλυση προβλημάτων. Η κατασκευή προβλημάτων, όμως, από τους μαθητές συμβάλλει καθόλου στην κατανόηση της μαθηματικής επιστήμης; Συμβάλλει στην εξέλιξη των γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών; Αν ναι, είναι σε θέση οι μαθητές να κατασκευάζουν μαθηματικά προβλήματα;
Η Ικανότητα Κατασκευής Μαθηματικών Προβλημάτων από Μαθητές Ε’ και Στ’ Δημοτικού αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών “Διδακτική των Μαθηματικών” του ΕΚΠΑ.
Μπορείτε να δείτε και τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας εδώ.