Καλό καλοκαίρι!!!

Η φετινή σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος. Ελπίζω να έχει αφήσει σε όλους σας όμορφες αναμνήσεις! Καλή ξεκούραση. Με το καλό τον Σεπτέμβρη πάλι εδώ.

Καλό καλοκαίρι!


Υγ: Ας διαβάσουμε όλοι μας κι ένα τουλάχιστον βιβλίο!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό καλοκαίρι!!!

Μπορούν οι μαθητές να κατασκευάσουν μαθηματικά προβλήματα;

Ένας από τους σημαντικότερους σκοπούς του μαθήματος των Μαθηματικών είναι η επίλυση προβλημάτων. Η κατασκευή προβλημάτων, όμως, από τους μαθητές συμβάλλει καθόλου στην κατανόηση της μαθηματικής επιστήμης; Συμβάλλει στην εξέλιξη των γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών; Αν ναι, είναι σε θέση οι μαθητές να κατασκευάζουν μαθηματικά προβλήματα;

Η Ικανότητα Κατασκευής Μαθηματικών Προβλημάτων από Μαθητές Ε’ και Στ’ Δημοτικού  αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας στα πλαίσια  του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών “Διδακτική των Μαθηματικών” του ΕΚΠΑ.

Μπορείτε να δείτε και τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας εδώ.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μπορούν οι μαθητές να κατασκευάσουν μαθηματικά προβλήματα;

Cyberbullying και κανόνες διαδικτυακής συμπεριφοράς

Με αφορμή την έρευνα που αναρτήθηκε σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου από τους μαθητές, αξίζει να αναφερθούμε στον ψηφιακό εκφοβισμό (cyberbullying), αλλά και σε κανόνες καλής διαδικτυακής συμπεριφοράς!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Cyberbullying και κανόνες διαδικτυακής συμπεριφοράς

Μαθητές και ώρες σύνδεσης στο διαδίκτυο

Στα πλαίσια του μαθήματος των Τ.Π.Ε., οι μαθητές της Στ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου Καλλιθέας πραγματοποίησαν έρευνα για τη χρήση του διαδικτύου

Μαθητές Στ’ τάξης και διαδίκτυο

Μαθητές Στ’ τάξης και διαδίκτυο

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθητές και ώρες σύνδεσης στο διαδίκτυο

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο