Η φετινή σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος. Ελπίζω να έχει αφήσει σε όλους σας όμορφες αναμνήσεις! Καλή ξεκούραση. Με το καλό τον Σεπτέμβρη πάλι εδώ.
Καλό καλοκαίρι!
Υγ: Ας διαβάσουμε όλοι μας κι ένα τουλάχιστον βιβλίο!
Η φετινή σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος. Ελπίζω να έχει αφήσει σε όλους σας όμορφες αναμνήσεις! Καλή ξεκούραση. Με το καλό τον Σεπτέμβρη πάλι εδώ.
Καλό καλοκαίρι!
Υγ: Ας διαβάσουμε όλοι μας κι ένα τουλάχιστον βιβλίο!
Ένας από τους σημαντικότερους σκοπούς του μαθήματος των Μαθηματικών είναι η επίλυση προβλημάτων. Η κατασκευή προβλημάτων, όμως, από τους μαθητές συμβάλλει καθόλου στην κατανόηση της μαθηματικής επιστήμης; Συμβάλλει στην εξέλιξη των γνωστικών ικανοτήτων των μαθητών; Αν ναι, είναι σε θέση οι μαθητές να κατασκευάζουν μαθηματικά προβλήματα;
Η Ικανότητα Κατασκευής Μαθηματικών Προβλημάτων από Μαθητές Ε’ και Στ’ Δημοτικού αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών “Διδακτική των Μαθηματικών” του ΕΚΠΑ.
Μπορείτε να δείτε και τη συνοπτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας εδώ.
Με αφορμή την έρευνα που αναρτήθηκε σε προηγούμενο άρθρο σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου από τους μαθητές, αξίζει να αναφερθούμε στον ψηφιακό εκφοβισμό (cyberbullying), αλλά και σε κανόνες καλής διαδικτυακής συμπεριφοράς!
Στα πλαίσια του μαθήματος των Τ.Π.Ε., οι μαθητές της Στ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου Καλλιθέας πραγματοποίησαν έρευνα για τη χρήση του διαδικτύου
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!