ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

12 Δεκεμβρίου 2018

Τα 10 πιο ακριβά αυτοκίνητα του 2017-18

Κάτω από: Κατηγορίες —— ΛΕΟΝΤΙΔΟΥ ΖΩΗ @ 11:38

 

 

πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=FGcpLg4I1a4

11 Δεκεμβρίου 2018

Καινούργια αυτοκίνητα 2019-2020

Κάτω από: Κατηγορίες —— ΛΕΟΝΤΙΔΟΥ ΖΩΗ @ 17:41

Nissan GT-R50

Η τελική ερμηνεία του Nissan GT-R50, της Nissan και της Italdesign έχει επιβεβαιωθεί για την παραγωγή. Ο ιαπωνικός κατασκευαστής αυτοκινήτων επιβεβαίωσε την έκδοση παραγωγής και άνοιξε τα βιβλία παραγγελιών για την περιορισμένη εκτέλεση 50 αυτοκινήτων. Οι παραδόσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν το 2019 και το 2020, ενώ η τιμή επιβεβαιώνεται σε € 990.000 (περίπου £ 885.000 στις σημερινές συναλλαγματικές ισοτιμίες – αν και αυτό αναμφίβολα πρόκειται να αλλάξει, μετά την Brexit).

Έκδοση παραγωγής Nissan GT-R50: θέλετε ένα;

Ο Bob Laishley, διευθυντής του παγκόσμιου προγράμματος σπορ αυτοκινήτων στη Nissan, επιβεβαίωσε ότι οι δυνητικοί αγοραστές φωνάζουν για το GT-R50. «Η αντίδραση των οπαδών της Nissan σε όλο τον κόσμο έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες μας».

Εάν θέλετε να αγοράσετε ένα, μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία με την επίσκεψη www.GT-R50.nissan και έπειτα να έρθετε σε επαφή με την Italdesign για να δημιουργήσετε τη δική σας παραγγελία έκδοση. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2019 και θα συνεχιστούν μέχρι το 2020.

Τι είναι τόσο διαφορετικό;

Ξεπεράστε τη διακριτική, δίχρωμη βαφή και το GT-R50 μοιάζει με ένα beefier, τελική μορφή του τρέχοντος αυτοκινήτου MY18. Υπάρχει πιο έντονη διόγκωση ισχύος στο καπό, ενώ οι προβολείς έχουν λεπτότερη και πιο έντονη από το μοντέλο παραγωγής. Η πλευρά του αυτοκινήτου αποκαλύπτει μια γραμμή οροφής που μειώνεται κατά 54 χιλιοστά για να προωθήσει μια λεπτή, χαμηλότατη εμφάνιση – και οι είσοδοι γύρω από την πλευρά του αυτοκινήτου επωφελούνται επίσης από το χρυσό και ασημένιο μείγμα.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο link: https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/nissan/italdesign-gtr50/

Jaguar XE

Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Jaguar, η ανανεωμένη XE θα παρουσιαστεί μέσα στην επόμενη χρονιά. Η ανανέωση έρχεται τέσσερα χρόνια μετά το αρχικό λανσάρισμα, με το 2019 να κρίνεται ως μια ιδιαίτερα σημαντική χρόνια, λόγω ελεύσεων, για την κατηγορία.

Αισθητικά, η ανανεωμένη XE θα έχει μικρές αλλαγές στο αμάξωμα και θα προέρχονται από το κορυφαίο SV Project 8. Αυτές θα εντοπίζονται στους προφυλακτήρες, τη μάσκα και τα φώτα εμπρός και πίσω. Στο εσωτερικό θα δούμε το νέο layout που έχουμε δει και στα νεότερα μοντέλα της Jaguar, με το σύστημα πολυμέσων Touch Pro Duo να δεσπόζει στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, θα υπάρξουν νέες δερμάτινες ταπετσαρίες και αναβαθμισμένα υλικά σε ταμπλό και πάνελ των θυρών.

Μηχανικά, η ανανεωμένη Jaguar XE θα έχει αλλαγές στην ανάρτηση για ακόμα καλύτερη λειτουργία, ενώ θα υπάρξουν και εκδόσεις με 48βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης που θα σιγοντάρει βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ

Η XE αιχμαλωτίζει αμέσως το βλέμμα – ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό χάρη στις υπέροχες αναλογίες και τις καθαρές επιφάνειες που αποτελούν τον πυρήνα του σχεδιασμού Jaguar.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ INCONTROL

Το InControl είναι η σουίτα μας από προηγμένες τεχνολογίες που συνδέει τόσο εσείς όσο και την XE σας με τον έξω κόσμο. Το InControl διαθέτει διαισθητικές και προηγμένες ενσωματωμένες τεχνολογίες ώστε να μπορούν όλοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη διαδρομή τους. Η οθόνη Touch Pro 10″ στην καρδιά της κεντρικής κονσόλας υποστηρίζει χειρονομίες μεγέθυνσης ή σμίκρυνσης και προσφέρει πλούσια οπτικοακουστική ψυχαγωγία και πλοήγηση.

     https://www.jaguar.gr/xe-overview

Mazda

Η Mazda επιβεβαίωσε ότι το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2020 και δεν θα αποτελεί έκδοση κάποιου υπάρχοντος μοντέλου, αλλά θα είναι ένα αυθύπαρκτο ξεχωριστό όχημα.

Σύμφωνα μάλιστα με αναφορές στον Βρετανικό και τον Αυστραλιανό Τύπο, το νέο ηλεκτρικό Mazda θα ανήκει στην κατηγορία των μεσαίων SUV και θα ενστερνιστεί όλα τα σύγχρονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των αδελφών μοντέλων, μαζί με κάποιους νεοτερισμούς λόγω χαρακτήρα.

Οι χώροι του νέου μεσαίου SUV θα είναι πολύ καλοί, χαρακτηριστικό που συμβάλει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ακόμα, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda θα είναι ένα γνήσιο παιδί της, μιας και θα εξελιχθεί και θα κατασκευάζεται από την ίδια την ιαπωνική εταιρεία στη Χιροσίμα.

Για περισσότερες πληροφορίες: https://www.drive.gr/news/nea-montela/etoimazetai-ilektriko-mazda

7 Δεκεμβρίου 2018

Αυτοκίνητα του μέλλοντος

Κάτω από: Κατηγορίες —— ΛΕΟΝΤΙΔΟΥ ΖΩΗ @ 13:33

Bugatti, επιστροφή στο μέλλον

Το όνομά της είναι Type 57 Evoluzione και ο σχεδιασμός, διά χειρός Edwin Conan, έχει εμφανέστατες επιρροές από την αυθεντική Bugatti Type 57, τον θρύλο των 30’s. H Bugatti Type 57 Evoluzione θα κινείται με υδρογόνο και θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων, χωρίς να χάνει τίποτε από την αίγλη και την τρομακτική της δύναμη. Αντίθετα, εκτιμάται ότι το υδρογόνο θα κάνει πιο ισχυρή μια μηχανή εσωτερικής καύσης.

Nissan iV

Πρωτότυπο – φωτοβολταϊκό αυτοκίνητο, σχεδιασµένο από τους designers της Mazda. Το Nissan iV θα ζυγίζει λιγότερο από 500 κιλά και θα µπορεί να φιλοξενήσει µέχρι τέσσερις επιβάτες. Η κατασκευή του στηρίζεται σε ένα καινοτόµο φωτοβολταϊκό υλικό που είναι κατά 99% ελαφρύτερο από το γυαλί! Ο θόλος του αυτοκινήτου θα συγκεντρώνει την ηλιακή ενέργεια και θα τροφοδοτεί νέας γενιάς βιο-µπαταρίες, οι οποίες θα εξασφαλίζουν αυτονοµία κίνησης για 1.200 χιλιόµετρα! Οι  εμπνευστές του Nissan iV εκτιμούν ότι το αυτοκίνητο μπορεί να βγει στην παραγωγή το 2035.

Το αυτοκίνητο του φωτός

Το «Car of Light» είναι μια πρόταση του σχεδιαστή Jong Won Lee που εμπνεύστηκε την απόλυτη αξιοποίηση του ηλιακού αλλά και του τεχνητού φωτός. Η οροφή του οχήματος θα είναι κατασκευασμένη από ηλιακούς συλλέκτες που θα τροφοδοτούν τους ηλεκτρικούς κινητήρες με ενέργεια, ενώ θα δίνουν και το βράδυ ειδυλλιακή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό που θα «παραδίδεται» στα φώτα της νύχτας.

http://www.topontiki.gr/article/13568/ta-aytokinita-toy-mellontos

 

 

Η ιστορία του αυτοκινήτου

Κάτω από: Κατηγορίες —— ΛΕΟΝΤΙΔΟΥ ΖΩΗ @ 13:24

Αυτοκίνητο ονομάζεται κάθε τροχοφόρο επιβατικό όχημα με ενσωματωμένο  κινητήρα.

  1. Την αρχή έκανε στην  Γαλλία το έτος 1769 ο Νικολά Κυνιό , δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία.
  2. Το έτος 1770 , ο Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους συναρμολόγησε ένα αμαξίδιο. Το όχημα του Μάρκους έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κυνιό σε μηχανική ενέργεια.
  3. Το έτος  1862 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα, το  1863 ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1ο ταξίδι στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους.
  4. Το έτος 1885 παρήχθη στη Γερμανία αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, του Νικολάους Όττο από τον Καρλ Μπεντσ. Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο  ΜανχαΪμ της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου (κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφεύρει), αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή.
  5. Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ και  Βίλχελμ Μάιμπαχ στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την μοτοσυκλέτα , κατασκευασμένη και δοκιμασμένη επίσης το  1885. Αργότερα,τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν και πλέον μπορούσαν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνο.

πηγες https://www.votegreece.gr/archives/9047/i-mayri-istoria-toy-ellinikoy-aytokinitoy-poioi-stamatisan-ta-oneira-kapoion-ellinon/

28 Νοεμβρίου 2018

Καλώς ορίσατε!

Κάτω από: Κατηγορίες —— ΛΕΟΝΤΙΔΟΥ ΖΩΗ @ 09:55

Καλωσήρθατε στο 1o μας μαθητικό blog  που δημιουργήσαμε στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής

©2018 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων