Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Το εσωτερικό της ΚΜΕ του υπολογιστή

Σκοπός του παραπάνω βίντεο είναι να παρουσιάσει στους μαθητές την Β’ γυμνασίου με σύντομο και περιεκτικό  τρόπο το εσωτερικό της κεντρικής μονάδας του υπολογιστή και να αναφέρει τα βασικά εξαρτήματα που απαρτίζουν το εσωτερικό του υπολογιστή καθώς και τις βασικές αρχές στις οποίες έχει βασιστεί η κατασκευή του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Ξεκινώντας από τον επεξεργαστή και το ρόλο του, γίνεται συσχετισμός του με τη μνήμη RAM και στην συνέχεια παρουσιάζεται η έννοια της μνήμης και των αποθηκευτικών μέσων, το πώς όλα αυτά συνδέονται πάνω στη μητρική πλακέτα καθώς και ποιες είναι οι βασικές κάρτες επέκτασης. Τέλος παρουσιάζεται ο ρόλος του τροφοδοτικού στην λειτουργία του υπολογιστή.

Η ποιότητα τόσο των εικόνων όσο και του ήχου είναι πολύ καλή ενώ τα κείμενα είναι απλά και κατανοητά για τα παιδιά αυτής της ηλικίας ενώ αναφέρεται και η αγγλική ορολογία των εξαρτημάτων.

Δοκιμάστε κάτι νέο!

Νέος στον προγραμματισμό που δε θέλεις να πληκτρολογήσεις τις εντολές;

Τα παρακάτω είναι με μπλοκ drag-and-drop αντί για πληκτρολόγηση – είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε!
Δημιουργήστε τη δική σας εκδοχή του κλασικού παιχνιδιού Flappy

Φτιάξε το δικό σου Star-wars παιχνίδι

Περιηγηθείτε στον κόσμο του Minecraft!

 

 

Ψηφιακή γνώση και δεξιότητα

-άρθρο από mathisi20.gr

Η ψηφιακή γνώση και δεξιότητα που απαραίτητα στην εποχή μας πρέπει να κατέχουν οι μαθητές από τα πρώτα βήματά τους στην εκπαίδευση, από πολλούς ερευνητές και παιδαγωγούς έχουν χαρακτηριστεί ως δεξιότητες επιβίωσης στη σύγχρονη εποχή.

Η έννοια όμως του ψηφιακού γραμματισμού είναι μία αφηρημένη και γενική έννοια με αποτέλεσμα άλλες φορές να συνδέεται με την εκμάθηση χειρισμού ψηφιακών συσκευών και άλλες φορές με την εκμάθηση χρήσης ψηφιακών εργαλείων. Ωστόσο αποτελεί μία σύνθετη έννοια που σε μεγαλύτερο βαθμό συνδυάζει την εκμάθηση δεξιοτήτων, δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και στον ψηφιακό κόσμο και σε λιγότερο βαθμό την χρήση μέσων και εργαλείων.

Στο πολύ ενδιαφέρον άρθρο της η Yuhyun Park αναφέρεται στις οχτώ βασικές ψηφιακές δεξιότητες που το σχοείο και γενικότερα ο χώρος της εκπαίδευσης οφείλει κατά μία έννοια να εφοδιάσει τους μαθητές.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το άρθρο η ψηφιακή νοημοσύνη (digital intelligence) είναι μία ομάδα κοινωνικών, συναισθηματικών, γνωστικών και τεχνικών δεξιοτήτων με τις οποίες θα πρέπει να εξοικειωθούν οι μαθητές. Ειδικότερα, αναφέρεται στην εξοικείωση με την έννοια της ψηφιακής ταυτότητας, της ψηφιακής ασφάλειας και των ψηφιακών δικαιωμάτων καθώς αυτές οι έννοιες προκύπτουν μέσα από την ορθή ψηφιακή χρήση και τον ψηφιακό γραμματισμό.

DQ Project Wheel