Αυτό το ιστολόγιο είναι αφιερωμένο στην χρήση ΤΠΕ για τη μάθηση, στο 1ο Δημοτικό σχολείο Περαίας, στο νομό Θεσσαλονίκης. Κάθε τόσο θα ανεβάζουμε τα φύλλα εργασίας πάνω στα οποία δουλεύουμε. Τα φύλλα εργασίας, αρχικά, θα είναι σχετικά με τα προτεινόμενα σενάρια από τις οδηγίες του Π.Ι. για τη διδασκαλία των ΤΠΕ στο δημοτικό σχολείο. Κατόπιν, ίσως εξελιχθούν ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
Από κάποιο σημείο και μετά οι μαθητές θα λάβουν έλεγχο στο ιστολόγιο ώστε να ανεβάζουν τις εργασίες τους.
Ενημέρωση #1: τελικά οι μαθητές θα ανεβάζουν τις εργασίες τους στο wiki του σχολείου (ΠΣΔ) και θα ενημερώνουν μέσα από τα σχολικά ιστολόγια (επίσης ΠΣΔ). Αυτό το ιστολόγιο θα παραμείνει ανοικτό για τα φύλλα εργασίας στο μάθημα των ΤΠΕ, τουλάχιστο μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς. Για περισσότερες πληροφορίες, βλέπε στο αντίστοιχο άρθρο.
Ενημέρωση #2: Ο τίτλος της σελίδας αυτής αλλάζει, δικαιωματικά, από “Σχετικά” σε “Άσχετα” λόγω της θεματικής ποικιλίας των σχολίων που την συνοδεύουν!!! 😛
Είναι καταπλικτικό και χερόμαστε που είμαστε μαθητές του!
Ego na dis
γεια σας είμαι μια μαθήτρια αυτού του σχολείου…είμαι 10 ετών.είναι τέλειο το σχολείο μου!!!
ΝΑΥΣΙΚΑ + ΜΑΡΙΑ=Β.F.F.E.
kanoun kai ta protakia pliroforiki?
φυσικα
geia eimai o vaggelis kai o filos mou o prodromos
geia sou eimai o prodromos kai o filos mou o vaggelis
geiaaaaaaaaaaaaaaa
Kamia ekdromi 8a pame i tzaba grafoume?
Πολύ καλή δουλειά! Κύριε Λάζαρε, χαρά στο κουράγιο σας!
Ευχαριστούμε για το υλικό! μμμ….10 laptop να χαμε…χι χι!
agapao tin pliroforiki!!!
geia eimai o samaras kai maresei poli i pliroforiki kai me lene vladimiro
Γιατί δεν γράφετε με ελληνικά γράμματα;
giati fovomaste tin orthografia
konta epesa?
Φοβάστε την ορθογραφία; Μα αν δε γράφετε με ελληνικά γράμματα, θα συνεχίσετε να τη φοβάστε, και δεν είναι και καλό να φοβάστε κάτι που το φτιάξαν άνθρωποι!
kirie lazare o kostantinos apo to st1 ime ta diagramata pote 8a mpoun?
Όταν ολοκληρωθούν…
γεια σε ολους
geia soy jimi
γεια και σε εσένα
gia sou kai esena
geia mikra paidakia
mikra? :P:P
gia
ime o babis kai mou aresi very very i pliroforiki
geia eimai o pipis
me lene pipi gia sou
geia ti kaneis irakli?
gia stous misous
gia se olous
gia se kanenan
vaggeli ti kaneis kl eisai
κύριε Λάζαρε, όποιο σχεδιάγραμμα φτιάξουμε και το δημοσιεύσουμε…θα γίνει όπως το ΤΠΕ? [και κάτι άσχετο τώρα] πώς μπαίνει ελληνικό ερωτιματικό…?
Ναι, σκοπεύουμε ότι φτιάχνουμε να το δημοσιεύουμε στο Διαδίκτυο, εκτός αν …
Ελληνικό ερωτηματικό μπαίνει με το ;
🙂 Επειδή εννοείς το πλήκτρο στο πληκτρολόγιο, είναι το Q, πρώτο από όλα τα πλήκτρα που έχουν γράμματα.
Ευχαριστώ…
gia se olous and a happy new yearrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kirie lazare kali hronia
katarhin k eutuhismeno to neo etos
,ti kainourgio 8a kanoume stin pliroforiki?
Καλή χρονιά Πρόδρομε και χρόνια καλά για τη γιορτή σου!
Η ενότητα που θα κάνουμε τώρα έχει να κάνει με τις υπηρεσίες του Διαδικτύου και την ασφάλεια των χρηστών του.
Θα κάνουμε μια μικρή σχολική έρευνα για να μάθουμε πώς χρησιμοποιείται το Διαδίκτυο από τους μαθητές.
Θα χρησιμοποιήσουμε κάποιες υπηρεσίες (πχ chat) για να δούμε ποιες είναι οι απειλές και πώς μπορούμε να προστατευτούμε.
Όταν μάθουμε αυτά που χρειαζόμαστε για το Διαδίκτυο, θα μάθουμε να κατασκευάζουμε ένα ιστολόγιο, όπως αυτό εδώ και να δημοσιεύουμε τα δικά μας νέα!
Μόλις μου βάλανε ίντερνετ και αρχίσανε τα παρατράγουδα,όπως
-Πρόσεχε τι κάνεις εκεί μέσα!
-Μην πατάς ότι να ‘ναι!
Εντάξει,δε λέω,έχουν δίκαιο,αλλά μου έχουν σπάσει τα νεύρα…Δεν είμαι και κανένα μωράκι!Πάντως κυκλοφορούν κάτι ανώμαλοι στο διαδίκτυο….!
Μωράκι δεν είσαι σίγουρα!
Οι γονείς, σε σχέση με το Διαδίκτυο, (πρέπει να) περιμένουν από σένα την σταθερή επικοινωνία και τότε μπορούν να σ εμπιστεύονται. Αν για παράδειγμα τους λες, είδα αυτό, είδα το άλλο και τους ρωτάς τη γνώμη τους, θα είναι καλύτερα για όλους. Όταν εγώ μπήκα πρώτη φορά στο Internet ήμουν μαθητής γυμνασίου, κι όμως έκανα λάθη που κόστισαν!
Πίσω από την ανωμαλία, κρύβονται, σχεδόν πάντα, οικονομικά συμφέροντα….
Πάντως, το πόσο εύκολο είναι να γίνει κάποιος χρήστης “θύμα” θα το δεις ζωντανά σε κάποιο από τα αμέσως επόμενα μαθήματα!
Τέλεια είναι στην πληροφορική!(Μερικές φορές…!)
OK! Για τις υπόλοιπες, ακούω προτάσεις!
Κύριε εντυπωσιαστήκαμε με το χακεράκι που κρύβετε μέσα σας!Θέλαμε να κάνουμε και εμείς facebook,αλλά μας αλλάξατε τη γνώμη γνωρίζοντας όλα αυτά που μπορεί να πάθει κανείς εξαιτίας του…It was a goooooood trick,my friend!
Να ‘στε καλά! Η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ καλύτερος σαν προγραμματιστής παρά σαν εκπαιδευτικός…
Αυτό που έπαθαν οι συμμαθητές σας στο facebook μπορούσε να συμβεί σε οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία πχ. hotmail. Αν κάποιος πάρει τα μέτρα του, κινδυνεύει πολύ λιγότερο.
Φάνηκε, όμως, ότι το facebook έχει γίνει τόσο κομμάτι τους που η χρήση του είναι πια αυτονόητη και δεν χρειάζεται σκέψη! Αυτό είναι το κακό με το facebook, και τα στατιστικά που έχω διαβάσει απο εδώ και απο κει για τη χρήση του (πάνω από 5 ώρες την ημέρα για πολλούς φοιτητές!!) είναι τρομακτικά και μάλλον οδηγούν σε αποξένωση.
Ακόμα πιο τρομακτικό είναι το γεγονός ότι γεμίζει κανείς με τη θέλησή του έναν φάκελο με προσωπικά του στοιχεία και τον προσφέρει στην εταρεία Facebook Inc.. Μάλιστα, αποδέχεται όταν κάνει λογαριασμό ότι η εταιρεία μπορεί να πουλήσει τις πληροφορίες του σε άλλους!
By the way, nice English! 🙂
κύριε Λάζαρε,ήθελα να ήξερα,δεν κουράζεστε να γράφετε κάθε φόρα τόόόόο΄σο πολύ;
Δε γράφω πολύ! Μετά, αν θέλω να πω κάτι, πρέπει να το γράψω ολόκληρο! Όσο για την πληκτρολόγηση, συνηθίζεται ακριβώς όπως το δέσιμο των κορδονιών…
Εγώ καταπιάνομαι 5 ώρες στον ύπο μόνο όταν παίζω sims3 και αν!
Εγώ πάλι καταπιάνομαι καθημερινά 5 ώρες κι έχω πολύ καιρό να παίξω κάτι. Τα παιχνίδια στρατηγικής μου άρεσαν πάρα πολύ και ήταν η πρώτη μου επιλογή όταν αφιέρωνα χρόνο για παιχνίδι. Το Sims 3 δεν το έχω παίξει πάνω από 2-3 ώρες, φαίνεται ενδιαφέρον όμως…
τι άλλα νέα;
Αυτάααα!
Να ρωτήσω τώρα κάτι.Προσπάθησα να στείλω ένα gmail στη φίλη μου.Δε στάλθηκε.Έστειλα στον αδερφό μου,αλλά στάλθηκε.Γιατί στη φίλη μου δε στάλθηκε?
Μάλλον γιατί σου έδωσε λάθος διεύθυνση!
Κύριε Λάζαρε,έκανα gmail αλλά δεν μπορώ να βρω τα mail που μου έστειλε χθες η Χρύσα, γιατί;
Εγώ είμαι το διάσημο αστέρι!Χα χα!
Δύσκολο να σε βοηθήσει κανείς με τόσες λίγες πληροφορίες….
Συνήθως έχει γίνει λάθος στη διεύθυνση email του παραλήπτη ή το μήνυμα έχει πάει στον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (δύσκολο για καινούριο λογαριασμό)..
Μπορούμε να το κοιτάξουμε στο μάθημα, αν θέλεις.
νιώθω χάλια,είμαι τελείως χάλια,η ψυχολογία μου είναι τόσο πεσμένη που ακουμπάει τον πάτο!!!
όλο αυτό για ένα mail;
-Λάθος διεύθυνση=Όχι
-Κατάσταση διαθέσιμη=Ναι
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ!!!
Εάν έχεις κι εσύ gmail, υπάρχει ένας οδηγός αντιμετώπισης προβλημάτων για τα απεσταλμένα μηνύματα:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=15953
όποιος βάζει τις τηλεοπτικές σειρές στο διαδίκτυο,είναι έλεος,βγάλανε το
μόνο και μόνο επειδή,το δίνουν δώρο,με το T.V. zapping!!!Έλεος!!!
Πρώτον
Λες το παρά5
Δεύτερον
Δεν το δίνουν δώρο(+5,90)
Τρίτον
Εγώ το έχω(από το tv zapping,αλλά δεν πειράζει).Χα χα χα χα χα!
ρε,παιδιά πόσο καιρό έχετε να γράψετε;Έλεος,ενώ πριν όλοι γράφατε από κάτι,οτιδήποτε,τώρα,μόνο εγώ,η Χρύσα και ο κύριος Λάζαρος είμαστε!!!
Βασικά, έγραφαν επειδή μπαίναμε από το εργαστήριο για τα φύλλα εργασίας! Αφού δεν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον, δε μπαίνουν και δε σχολιάζουν…
Σε λίγο καιρό θα φτιάξουμε το ιστολόγιο της τάξης, το οποίο θα το ελέγχουν μαθητές και όχι μόνο εγώ! Εκεί θα είναι δική σας ευθύνη το τι γράφετε, αν είναι ενδιαφέρον, αν είναι σωστό κλπ…
Χρύσα,τελικά όταν το ξανά άλλαξα το έβαλα ky και όχι ku
kirie lazare peste ligo ekini tin dief8insi me to school…….
Καλησπέρα Κωνσταντίνε…
Η σελίδα είναι http://www.w3schools.com/
Και συγκεκριμένα, αρχίζεις από την HTML:
http://www.w3schools.com/html/
Καλή τύχη!
ναι και ένας άνθρωπος[εκτός από μένα,την Χρύσα και τον κ.Λάζαρο]που επιτέλους έγραψε
μετά από τόσο καιρό,μπράβο Κώστα!!!
ime sigouros oti 8a tin xriasto tin tixi
aris
afto patao to kao apo8okeusi kai ginete mia tripa sto nero
Εντάξει, θα το δούμε βήμα-βήμα τη Δευτέρα, όλοι μαζί!
Τη Δεύτερα έχω γενέθλια!!!Γιούπι!Ελπίζω να παίξουμε τότε κύριε,μιας που είναι η μέρα μου!
Επίσης σκέφτομαι να κάνουμε έτσι σε ολονών τα γενέθλια!!!
Ο χρόνος του ελεύθερου παιχνιδιού είναι στα διαλείμματα και στο σπίτι. Επειδή θα μου απαντήσεις ότι δεν προλαβαίνετε να παίξετε στο σπίτι, αυτός είναι ο λόγος που δε ζητάω ποτέ να κάνετε κάτι στο σπίτι, ούτε καν να διαβάσετε κάτι από το τετράδιό σας!
Από την άλλη μεριά, είναι ωραία και η ώρα του μαθήματος να έχει κάτι από παιχνίδι μέσα, αυτό, όμως, προϋποθέτει και τη δική σας δημιουργική διάθεση. Αυτό που λαμβάνω εγώ από τους περισσότερους είναι κυρίως διάθεση για αποφυγή οποιασδήποτε δημιουργίας. Με άλλα λόγια, facebook, farmerama, stardoll, facebook, farmerama, stardoll, facebook, farmerama, stardoll. Αυτά δεν έχουν θέση στο μάθημά μας και για αυτό δεν πρόκειται να παίξουμε…
Και ποιος σας είπε ότι δεν έχω χρόνο για παιχνίδι?
Έχω.Και μάλιστα μπόλικο…
Το θέμα όμως είναι ότι άλλο είναι να παίζεις μόνος σου και άλλο να έχεις παρέα και να γελάς.Π.χ.Όταν παίζω με τη Σόφη,δεν θέλω κουνηθώ από την θέση μου.Όταν όμως παίζω μόνη,βαριέμαι και φεύγω!
Σύμφωνοι, το παιχνίδι με παρέα δε συγκρίνεται… γιατί όμως ζητάτε από μένα να παίξετε στο μάθημα των ΤΠΕ; Γιατί πχ δεν παίζετε στα Μαθηματικά;
krima
mou exi spasi to nevriko mou sistima giati den mporo na to KANO?
Μόνος σου μιλάς εσύ;
http://1dim-peraias.thess.sch.gr/blogs/st1
Να σας απαντήσω:Δεν παίζουμε στα Μαθηματικά,διότι
α)Τα Μαθηματικά τα θεωρούμε πιο σημαντικά,άρα δεν πρέπει να χάνουμε μαθήματα!
β)Έτσι όπως καθόμαστε μπροστά από τους υπολογιστές,μας βάζετε σε πειρασμό για παιχνίδια στον υπολογιστή!
γ)Στο άλλο σχολείο που ήμουν,Πληροφορική,σήμαινε ΠΑΙΧΝΙΔΙ και έτσι έχει ΑΥΤΗ η εικόνα στο μυαλό μου….Τώρα για τους άλλους δεν ξέρω,πάντως αυτή είναι η άποψή μου!
Θα σου απαντήσω κι εγώ, γιατί αυτά ακριβώς ήθελα να μάθω:
α) Πρώτα από όλα, λες πως παίζοντας χάνετε μαθήματα. Αυτό το αφήνω ασχολίαστο!
Ύστερα λες πως τα Μαθηματικά είναι πιο σημαντικά. Εδώ θα συμφωνήσω, γιατί η μαθηματική σκέψη είναι η βάση ακόμα και της Πληροφορικής…
Όμως, αυτό δε σημαίνει πως η Πληροφορική δεν είναι έστω και λίγο σημαντική. Αν η Πληροφορική δεν ήταν σημαντική, δε θα χρειαζόταν το μάθημα της Πληροφορικής στο Δημοτικό, οπότε δε θα χρειαζόταν να έρχομαι στο σχολείο. Άλλωστε, γνωρίζετε πολύ καλά πού και πώς θα παίξετε με τον υπολογιστή, δε χρειάζεστε εκπαιδευτικό για κάτι τέτοιο!
β) Αυτό ισχύει – σαν μαθητής στην 1η Λυκείου είχα πάντα ανοικτό το φλιπεράκι (http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Tilt!_Pinball), και καθόμουν δίπλα στον καθηγητή! Εκείνος δεν μπορούσε να μας κλείσει τους υπολογιστές, εγώ όμως μπορώ, χεχε!
γ) Στο άλλο σχολείο που ήσουν, ο εκπαιδευτικός της Πληροφορικής ίσως δε μπορούσε ή δεν ήθελε να ετοιμάσει κάτι για να δουλέψετε. Είναι, φυσικά, πολύ εύκολο και για μένα να περνάω τις μέρες μου χωρίς να ετοιμάσω τίποτα, και να είστε κι εσείς ευχαριστημένοι γιατί παίξατε. Όμως, η δική μου δουλειά (βάσει νόμου) είναι να “διδαχθείτε βασικές γνώσεις Πληροφορικής, ενώ ταυτόχρονα να αξιοποιήσετε τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών ως μέσο στήριξης της μαθησιακής διαδικασίας στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα (=μαθήματα)“. Αν υπήρχε περισσότερη διάθεση, θα φτιάχναμε και πιο ωραία πράγματα · δεν υπάρχει κάτι που δε μπορείτε να μάθετε…
Προτιμώ να κουραστούμε όλοι, αλλά να μάθουμε ένα-δύο καλά πράγματα, παρά να κάνουμε την ώρα της Πληροφορικής διάλειμμα. Εξάλλου, το να μάθετε κάτι τώρα είναι πιο εύκολο, γιατί είστε μικροί. Μετά γίνεται και πιο δύσκολο και θα πρέπει να πηγαίνετε φροντιστήριο…
Πάντως, επειδή πιστεύω ότι μπορεί κανείς να μάθει παίζοντας, θα ήθελα να μου πεις μερικά παιχνίδια που νομίζεις ότι θα σας βοηθήσουν να μάθετε κάτι παραπάνω…
Έχω την εντύπωση πως είστε κακός,όσον αναφορά τη δυνατότητά σας ως δάσκαλος.Ποιος όμως σας είπε πάλι ότι είχαμε δάσκαλο της Πληροφορικής,ή ακόμα καλύτερα,Πληροφορική;
Ωραία πάντως παιχνίδια,που μπορούν να σου μάθουν κάτι,είναι:
-Το bomb it,που σε κάνει να έχεις γρήγορα αντανακλαστικά.
Άλλα τώρα δε θυμάμαι….
Το bomb it είναι ωραίο σαν έμπνευση – είναι κλώνος του θρυλικού Pacman (http://en.wikipedia.org/wiki/Pac-Man)!
Έγώ έχω υπόψη μου 1-2 παιχνίδια [προς το παρόν μόνο τόσα 🙁 ] που είναι ενδιαφέροντα και μαθαίνεις αρκετά πράγματα. Ξέρω κι ένα που έχει να κάνει με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο, αλλά δε μπόρεσα να λύσω τους γρίφους – θα το βρω και θα σας το δείξω μήπως τα καταφέρετε εσείς…
“Στο άλλο σχολείο που ήμουν,Πληροφορική,σήμαινε ΠΑΙΧΝΙΔΙ“. Αυτό μου έδωσε την εντύπωση ότι είχατε Πληροφορική, επειδή στο ολοήμερο υπάρχει από παλιότερα το μάθημα “Νέες Τεχνολογίες”.
Το δικό μας μάθημα, “ΤΠΕ”, διδάσκεται πρώτη φορά φέτος. Προσωπικά, αφού δεν έχω κάποιο βιβλίο στα χέρια μου, ακολουθώ όσο μπορώ τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, τις οποίες σε παρακαλώ πολύ να δεις εδώ: ( http://www.oepek.org/site/files/final_pdf/tpe_eaep_800sch.pdf ) και συγκεκριμένα στις σελίδες 92-96. Σου θυμίζουν κάτι;
Πάντως, το έχω καταλάβει από την αρχή της χρονιάς ότι είμαι κακός δάσκαλος κι έχω πάρα πολλά να μάθω ακόμα…
pote 8a er8oun ta laptop?
Όταν τα φέρουν!
kano tin diadikasia pou exi sto deftero pari8iro opos mou ipate to kano apo8ikefsi apo8ievete ala otan patao diplo klik mou vgazi pali tin diadikasia pou ekana ti ano la8os?
Τον τύπο αρχείου κάνεις λάθος! Πρέπει να επιλέξεις “Όλα τα αρχεία” και στο όνομα να προσθέσεις .html
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις στα Ελληνικά…
καλά
Όντως κάτι μου θυμίζουν αυτές οι σελίδες,όμως αν δείτε στον Μπαμπινιώτη:Έλληνες, θα διαβάσετε:Παρανομίες.Δηλαδή θέλω να πω ότι όλη σχεδόν η Ελλάδα δεν ακολουθεί τους κανόνες.Π.χ. Ο κανόνας του καπνίσματος.Όταν σας πουν:Να καπνίζετε,τότε εσείς δεν θα καπνίζετε.
Τότε εμείς γιατί να είμαστε η εξαίρεση;
Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκεται για κανόνες, αλλά για οδηγίες. Ακόμα και αν δεν τις πάρω υπόψη μου, το μάθημα που κάνουμε θα πρέπει να προσφέρει σε όλους έστω και μια ευκαιρία να μάθουν κάτι καινούριο. Καθημερινά αισθάνομαι πως αδικώ τους καλύτερους μαθητές διότι γνωρίζουν ήδη τα περισσότερα και βαριούνται. Ήμουν και είμαι κι εγώ στη θέση τους. Από την άλλη μεριά δε γίνεται αλλιώς, γιατί η τάξη είναι αρκετά μεγάλη για να προσέξω τον κάθε μαθητή χωριστά και να προτείνω σ’ εσάς πχ που τελειώσατε να παίξετε, χωρίς όμως να παρασυρθούν και οι υπόλοιποι που δεν προσπάθησαν καν. Το έχω δοκιμάσει πολλές φορες. Όπως και να το κάνουμε, θα είναι κρίμα να πάτε στο Γυμνάσιο και ενώ κάνατε μια χρονιά Πληροφορική, να μην καταλαβαίνετε τι είναι αρχείο και τι φάκελος. Εγώ θα ντρέπομαι αν συμβεί αυτό!
Μετά υπάρχουν και άλλα προβλήματα. Τα 2 παιχνίδια που θέλω να παίξετε χρειάζονται καλύτερους υπολογιστές, που δεν ήρθαν ακόμη (το γιατί μας το εξηγεί ο Μπαμπινιώτης!). Εκτός από τα παιχνίδια, θα ήθελα να ασχοληθείτε ελεύθερα με θέμα της επιλογής σας (είναι και στις οδηγίες). Ξέρω όμως ότι ενώ εσυ θα ασχοληθείς έστω και λίγο, κάποιος άλλος θα μπει απλά στο facebook…
Όσον αφορά τώρα τους κανόνες, επειδή ούτε εγώ τους τηρώ 100%, ας τους έχουμε τουλάχιστο για να βλέπουμε πόσο λάθος είμαστε και να βελτιωνόμαστε. Και τι νόημα έχει η ζωή μας αν καθημερινά κάνουμε ό,τι κάνουν οι πολλοί, χωρίς να προσπαθούμε; Αυτή δεν είναι η νοοτροπία του Έλληνα, αλλά του καταναλωτή, και είναι πολύ επικίνδυνη γιατί τελικά σου στερεί το πιο πολύτιμο: την ελευθερία σου.
κυριε Λαζαρε το εφτειαξα το site ομως τωρα για να μπω εκει πρεπει να πατισω
file:///C:/Documents%20and%20Settings/user/%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%86%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1%20%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82/%CE%BA%CE%B9%CF%87%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%82.html ολλο αφτο το πραμα πως θα το αλαξω;
Α! και κατι αλλο οταν παταω την ιστοσελιδα που εφτειξα απο αλλο computer δεν μου το βγαζει μου το βγαζει μονο οταν το παταω απο το computer που το εφτειξα γιατι;
Σου απαντώ εδώ και για τις δύο ερωτήσεις σου:
Η σελίδα που έφτιαξες βρίσκεται στον υπολογιστή σου. Το μονοπάτι file:///C:/Doc…. κλπ είναι μια διαδρομή στο σκληρό σου δίσκο. Για να μπορούν όλοι να βλέπουν τη σελίδα σου, πρέπει να την ανεβάσεις σε κάποιον υπολογιστή που είναι συνδεδεμένος στο Internet και έχει ένα πρόγραμμα που ονομάζετε Web Server (εξυπηρετητής Ιστού). Εγώ στον δικό που υπολογιστή τρέχω ένα τέτοιο πρόγραμμα (συγκεκριμένα το Apache). Έχοντας ένα τέτοιο πρόγραμμα, αν βάλεις τη διεύθυνση του υπολογιστή σου στον firefox κάποιου άλλου, θα μπορέσεις να δεις το αρχείο σου.
Επειδή η εγκατάσταση και η διαχείριση ενός τέτοιου προγράμματος είναι αρκετά δύσκολη για σένα αυτή τη στιγμή, μπορείς να μου δίνεις τις σελίδες σου και να τις ανεβάζω στον αντίστοιχο web server που μας έχει δώσει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όπου φιλοξενείται και το ιστολόγιο της τάξης σας.
Ελπίζω να καταλάβεις έστω και τα μισά από αυτά που σου έγραψα…
Πω-πω!Τα διάβασα όλα αυτά που γράψαμε περί παιχνιδιού την ώρα της Πληροφορικής,γιατί είχα ξεχάσει για ποιο θέμα άνοιξε η συζήτηση,και πραγματικά μάλλιασε η γλώσσα μου!
Να ρωτήσω κάτι;Γιατί ο υπολογιστής μου δέχεται μόνο παιχνίδια που γράφουν πάνω κάτι για Windows Live;(Αν όμως παίζω κανονικά,θα είναι όλα ασπρόμαυρα!)Και με ενοχλεί πολύ αυτό!
Δεν κατάλαβα καλά. Μήπως λέει σκέτο “Games for Windows”; Τι εννοείς ασπρόμαυρα; Κυριολεκτικά; Ποιο παιχνίδι δοκίμασες και ήταν ασπρόμαυρο; Πρώτη φορά το ακούω αυτό!
Λοιπόν,έτσι έλεγε:Games for Windows.Το παιχνίδι που είχα παίξει λεγότανε:Barnyard και να φανταστείτε ότι το πάτωμα ήταν το ίδιο με τον ουρανό,σε μια αίθουσα ήταν όλα πράσινα,τα σπίτια δεν φαίνονταν,τα χρώματα ήταν εντελώς διαφορετικά στον ουρανό…Και αυτά τα ξέρω γιατί μετά πήγα και το έπαιξα στον υπολογιστή του αδερφού μου…
Games for Windows, δηλαδή το παιχνίδι φτιάχτηκε για υπολογιστές με Windows, και όχι για Playstation, XBOX κλπ…
Αυτό που περιγράφεις είναι πρόβλημα της κάρτας γραφικών. Η κάρτα γραφικών είναι συσκευή μέσα στον υπολογιστή που είναι υπεύθυνη για οτιδήποτε δείχνει η οθόνη. Για να λειτουργήσει σωστά, χρειάζεται ένα πρόγραμμα, που το ονομάζουν “οδηγό”, driver στα αγγλικά. Μερικές φορές ο οδηγός είναι κακοφτιαγμένος και παρουσιάζει προβλήματα, όπως στο παιχνίδι που λες. Οπότε πρέπει να κατεβάσεις έναν ενημερωμένο οδηγό* ειδικά αν ο υπολογιστής σου είναι παλιότερος, και να ξαναδοκιμάσεις.
Μπορεί απλώς να είναι αρκετά παλιά η κάρτα, οπότε δε διορθώνεται, αν δεν αγοράσεις καινούρια.
Αν ο υπολογιστής σου είναι σχετικά νέος (1-2 χρόνια), μάλλον υπάρχει άλλο πρόβλημα που δε μπορώ να φανταστώ.
* Βρες τη μάρκα της κάρτας γραφικών με τον εξής τρόπο:
Πάτησε Έναρξη -> Εκτέλεση και γράψε στο πλαίσιο dxdiag. Μετά πάτα ΟΚ.
Μπορεί να σε ρωτήσει κάτι, επέλεξε “Ναι”. Μόλις τελειώσει τη διαδικασία πήγαινε στην καρτέλα “Οθόνη” και βρες εκεί που λέει “Όνομα”, “Κατασκευαστής”, “Τύπος Chip” και “Συνολική μνήμη” και γράψτο εδώ, για να σου πω από που θα κατεβάσεις οδηγό.
Κύριε Λάζαρε μπορείτε να μου λύσετε μια απορία;(μπορείτε…Χα Χα Χα)Μου έχουν πεί πως αμα αφήνω για πολύ ώρα ανοιχτή τη σελίδα,γεμίζει ο σκληρός δίσκος.Γίνεται να αδιάσει;;;
Και αν ναί,πώς;;;
Ποια σελίδα; Γενικά μια σελίδα στο Διαδίκτυο;
Οι σελίδες από το Διαδίκτυο, γενικά δεν αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο (μόνιμη αποθήκευση) αλλά αποθηκεύονται προσωρινά στην μνήμη RAM του υπολογιστή. Μόλις κλείσεις το πρόγραμμα πλοήγησης (πχ Internet Explorer) ή σβήσεις τον υπολογιστή σου, η μνήμη RAM αδειάζει.
Η αλήθεια είναι ότι μερικές σελίδες αφήνουν μικρά απομεινάρια πίσω τους, ή και το ίδιο το πρόγραμμα πλοήγησης φροντίζει να κρατάει αρχεία από σελίδες που επισκέπτεσαι συχνά, για να μην τις ξανακατεβάζει. Αυτα τα αρχεία, όμως, δεν έχουν και τόσο σημαντικό μέγεθος στο δίσκο σου, και σίγουρα το να αφήνεις τις σελίδες για αρκετή ώρα ανοικτές δεν επηρεάζει το χώρο που θα χρησιμοποιηθεί στο σκληρό δίσκο.
Αν πάλι θέλεις να αδειάσεις και αυτόν τον χώρο:
* Για τον Internet Explorer: (Εργαλεία)->Επιλογές Internet-> (Ιστορικό Περιήγησης)-Διαγραφή
* Για το Mozilla Firefox: Εργαλεία-> Εκκαθάριση Πρόσφατου Ιστορικού
(Τελικά απάντησα…Χο χο χο)
Ναί αλλά,λεώ στο θείο μου,ας πούμε διότι ξέρει να χιρίζεται καλά τον υπολογιστή ,ότι αυτή τη σελίδα πού άνοιξα στο διαδίκτιο(internet)κολάει και μου λεεί οτι φταίει αυτό που γεμίζει ο σκληρός δίσκος.Είναι αλήθεια;
Και κύριε είδα κάτι που λέγεται rac,μήπως το γράψατε λάθος ή είναι κάτι άλλο;
Και κύριε είδα κάτι που λέγεται rac,και όχι ram….
Δημήτρη, εγώ δεν ξέρω τίποτα σημαντικό που να λέγεται rac.
Όταν κολλάει μια σελίδα, μπορεί να φταιεί κυρίως κάτι από τα παρακάτω:
1) Η σελίδα αργεί να κατέβει
α) επειδή ο υπολογιστής που την φιλοξενεί είναι πολύ απασχολημένος (πχ τη ζητάνε πολλοί ταυτόχρονα)
β) επειδή η γραμμή η δική σου ή αυτή του υπολογιστή που την φιλοξενεί είναι αργή (προσωρινά ή πάντοτε)
2) Η σελίδα κατέβηκε αλλά αργεί να εμφανιστεί
α) ο επεξεργαστής που έχει ο υπολογιστής σου είναι ανεπαρκής, επειδή τρέχει κι άλλα προγράμματα μαζί και δεν τα βγάζει πέρα
β) η μνήμη του υπολογιστή σου (RAM = Random Access Memory) είναι μικρή για να υποστηρίξει όλα τα προγράμματα και ο υπολογιστής χρησιμοποιεί τον σκληρό δίσκο, που είναι πολύ πιο αργός από τη RAM. Μάλιστα γίνεται πιο αργός όταν μετά από καιρό χρήσης τα αρχεία διασκορπίζονται σε όλη την επιφάνειά του και τον αναγκάζουν να γυρίζει περισσότερο χρόνο για να τα βρει.
Το 2)β) δε σημαίνει ότι γέμισε ο σκληρός δίσκος…
Συνήθως αν βάλεις περισσότερη μνήμη RAM στον υπολογιστή, λύνεται το πρόβλημα, αν φταίει αυτό.
Τελικά φταίει το 2)α!
Κύρε Λάζαρε , πως ανεβάζουμε βιντεο στην ιστοσελίδα της τάξης μας [Στ1];;;;;;;;
Μόλις βρω χρόνο, θα ανεβάσω στη σελίδα σας κι εδώ οδηγίες…
Μπορείτε, πλέον, να δείτε οδηγίες στο ιστολόγιό σας, κάνοντας κλικ στη σελίδα “Οδηγίες”
Κύριε δεν μπορώ να μπω στην σλίδα μας και μου βγάζει αυτό
Αυτή η ιστοσελίδα περιλαμβάνει βρόχο ανακατεύθυνσης
Η ιστοσελίδα στη διεύθυνση http://1dim-peraias.thess.sch.gr/blogs/globalsch-autosch/default/ είχε ως αποτέλεσμα υπερβολικά πολλές ανακατευθύνσεις. Η εκκαθάριση των cookie για αυτόν τον ιστότοπο ή η αποδοχή cookie τρίτου μέρους ενδέχεται να επιδιορθώσει το πρόβλημα. Εάν όχι, είναι πιθανότατα πρόβλημα με τη διαμόρφωση του διακομιστή και όχι με τον υπολογιστή σας.
Δείτε ορισμένες προτάσεις:
Επαναφόρτωση αυτής της ιστοσελίδας αργότερα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτό το πρόβλημα.
Νομίζω ότι ήταν προσωρινό και πρέπει να έχει διορθωθεί πλέον…
gia
Γεια!
krima pou o K. Lazaros 8 figi tou xronou ;(;(;(
po kirie odigos eiste?kai ola ta xerete?ginete ena online game na min exei diko t e-mail?(o idioktitis ennoo?)