Το ρομποτάκι Thymio ως τηλεχειριστήριο (Remote Control) «ψηφιακών» αντικειμένων στην οθόνη

Η εκπαιδευτική ρομποτική με το Thymio, ευτυχώς, μπορεί να έχει διάφορες εφαρμογές και εκφάνσεις όπως ήδη αναφερθήκαμε στην προηγούμενη ανάρτηση μας με τίτλο: «Η διασύνδεση «Thymio+Scratch 3.0»: Ευκαιρία για να ανοίξει ο δρόμος προς τη δημιουργία νέων εκπαιδευτικών σεναρίων και παιχνιδιών». Τώρα, το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται στην αναζήτηση δραστηριοτήτων που έχουν ως θέμα την αξιοποίηση του Thymio ως τηλεχειριστήριου αντικειμένων – sprites στην οθόνη του υπολογιστή. Αυτή η αναζήτηση αναφέρεται στην κατάλληλη επιλογή των αισθητήρων του ρομπότ με τέτοιο τρόπο ώστε να «κατασκευάζω το δικό μου» προ-προγραμματισμένο τηλεχειριστήριο που να εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς. Παρακάτω θα παρουσιάσουμε αναλυτικά το πρόβλημα του τηλεχειριστήριου και τον προγραμματισμό του στο περιβάλλον του Scratch 3.0 (beta έκδοση). Συνεχίστε την ανάγνωση…

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων