**UPDATED**
Στόχος της δραστηριότητας αυτής είναι ο μαθητής να αναγνωρίσει την εικόνα, να βρει τη λέξη ενιαία και στη συνέχεια να προσπαθήσει να τη συνθέσει γράμμα-γράμμα. Η δραστηριότητα αυτή βασίζεται στη φωνητική μέθοδο, καθώς δίνεται βάση στην εκμάθηση των αντιστοιχιών ανάμεσα στα γράμματα και τους ήχους με συνδυασμό φωνημάτων για τη δημιουργία λέξεων.
Οδηγίες:
• Εκτυπώνουμε όλες τις σελίδες.
• Κόβουμε στις τελευταίες σελίδες τα πλαίσια με τις λέξεις και τα γράμματα.
• Πλαστικοποιούμε τις πρώτες σελίδες αλλά και όσα κόψαμε.
• Κόβουμε και πάλι τα πλαίσια με τις λέξεις και τα γράμματα.
• Κολλάμε βέλκρο στα κενά μέρη και πίσω από λέξεις-πλαίσια και γράμματα.
Tip: Μπορούμε όλα τα κομμένα πλαίσια και γράμματα να τα βάλουμε σε άσπρο φάκελο για να τα έχουμε οργανωμένα.
Αν θέλετε να την κατεβάσετε μπορείτε να πατήσετε εδώ.
Μπράβο Λαμπριάννα, πολύ καλή δουλειά!
Σε ευχαριστώ Αργύρη για τα καλά σου λόγια!