Η πρώτη εξ αποστάσεως… επικοινωνία μας

του e- daskalou… σας, Χατζηστυλλή Κυριάκου με την Δ΄ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένοι/ες μαθητές/τριες

Εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά! Να διατηρείτε την αισιοδοξία σας και την πίστη ότι τελικά όλα θα πάνε καλά!

Η επικοινωνία μας  θα γίνεται από σήμερα μόνο διαδικτυακά και προς το παρόν μόνο ασύγχρονα.

Θα είμαστε σε διαρκή επικοινωνία για τις εξελίξεις που αφορούν στον τρόπο που θα γίνεται τόσο η σύγχρονη όσο και η ασύγχρονη εκπαίδευση στο σχολείο μας.

Τα emails των γονέων και αυτός ο ιστοχώρος θα είναι τα μέσα με τα οποία θα επικοινωνούμε.

Ο ιστοχώρος “o- daskalos mou” είναι το προσωπικό μου ιστολόγιο στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και η περιήγησή του σ’ αυτό είναι απόλυτα ασφαλής.

Παιδιά μου,

σε πρώτη φάση και δοκιμαστικά για την εβδομάδα που διανύουμε ανεβάζω για την τάξη μας το υλικό που ακολουθεί.

Το υλικό αποτελείται από 5 δραστηριότητες, που  αντιστοιχούν στις πέντε μέρες που θα δουλεύουμε μαζί διαδικτυακά.

Εσείς θα επιλέξετε ποια μέρα και με ποια ενότητα θα δουλέψετε πρώτα!

Από τη Δευτέρα έως και την Παρασκευή – από τις 8.15΄π.μ. μέχρι και τις 2.00 μ.μ.- θα είμαι στη διάθεσή σας διαδικτυακά, να λύνω απορίες, να λαμβάνω και να βλέπω τις εργασίες σας.

Θα μπορείτε να μου στέλνετε τις εργασίες σας μέχρι και την Παρασκευή, 27/3/2020, στις 2.00΄μ.μ.

Αν έχετε απορίες ή αν απλά θέλετε «να τα πούμε» μπορείτε:
• να μου στείλετε μηνύματα στο kxstyllhs64@hotmail.gr μέσω του email του μπαμπά ή της μαμάς ή
• να σχολιάσετε κάτω από αυτή την ανάρτηση.

ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.

Αν είστε έτοιμοι… ξεκινάμε!

1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (α)

Μαθαίνω διαβάζοντας και διασκεδάζοντας…

“ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΟΡΩΝΑ” (Χαρά Πάτρα)

Στην Ιούπολη, την χώρα των ιώσεων, από νωρίς επικρατούσε φασαρία στο μέγα συμβούλιο των ασθενειών.
Η γρίπη είχε πάρει τον λόγο και μιλούσε για την λήξη της εποχής που εμφανίζεται.
«Χα, χα, χα», ακούστηκε στο βάθος ένας ιός. «Σε είχα για πιο δυνατή. Τι είναι αυτά; Άντε, αρρωστήσαμε κάμποσα παιδάκια κι αυτό ήταν; Εγώ άλλα ονειρεύομαι για την καριέρα μου…»

ΠΗΓΗ: www.openbook.gr

Διάβασε το βιβλίο εδώ ή αν θέλεις κατέβασέ το στον υπολογιστή σου!



Λήψη αρχείου

2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ (β)

Διάβασε μεγαλόφωνα το απόσπασμα του βιβλίου που σου άρεσε περισσότερο. Βάλε έναν μεγάλο να σε ηχογραφήσει. Στείλε το αρχείο ήχου στο email μου.
Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο εκφραστική ανάγνωση!

3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Εικονογράφησε το απόσπασμα του βιβλίου που σου άρεσε περισσότερο. Ζήτα από έναν μεγάλο να φωτογραφίσει τη ζωγραφιά σου και να μου τη στείλει στο email μου.
Βάλε τα δυνατά σου! Μια έκπληξη περιμένει την πιο πολύχρωμη ζωγραφιά!

4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

Το βιβλίο, που διαβάσαμε, μάς παρουσίασε “χαριτωμένα” και ταυτόχρονα πολύ σοβαρά το μεγαλύτερο και το σοβαρότερο πρόβλημα που ζει η ανθρωπότητα αυτές τις μέρες.
Στο βιβλίο μας τα παιδιά κατάφεραν να νικήσουν τον κορονοϊό. Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνουμε όλοι εμείς για να τον νικήσουμε επίσης;
Δημιουργήστε μία αφίσα με τα μηνύματά σας προς τους συναθρώπους μας. Τι θα τους συμβουλεύατε να κάνουν για να νικήσουν – να νικήσουμε τον κορονοϊό;
Ζωγραφίστε την αφίσα σας ή δημιουργήστε την στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή μας. Αν την ζωγραφίσετε, ζητήστε από κάποιον μεγάλο να τη φωτογραφίσει και να μου τη στείλει στο email μου. Αν την δημιουργήσετε στο πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή σας, αποθηκεύστε την ως αρχείο εικόνας και στείλτε την στο email μου.
Όλες οι αφίσες θα δημοσιευθούν στην e- τάξη μας.

5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ – ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Με κλικ πάνω στην εικόνα θα μεταφερθείτε σε μία ασφαλή πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης, το Quizlet.
Στο παιχνίδι που ανοίγεται στην οθόνη σας μπορείτε να κάνετε παίζοντας… επανάληψη στην προπαίδεια!
Πριν κάνετε όμως κλικ διάβασε στην εικόνα τις πληροφορίες που σας δίνει.