Ο ρόλος της ΕΕΚ

«…Οικονομική ανάπτυξις δεν είναι δυνατή χωρίς τεχνικήν πρόοδον. Και επειδή η τεχνική πρόοδος προϋποθέτει, κατά κύριον λόγον, ανθρώπινον δυναμικόν, θεωρητικώς και πρακτικώς κατηρτισμένον, ικανόν να αντιμετωπίζει επιτυχώς τας συγχρόνους απαιτήσεις της παραγωγής αγαθών, είναι αυτονόητον ότι τίποτε δεν είναι δυνατόν να κατορθωθή εις τον τομέα τούτον της εθνικής δραστηριότητος χωρίς μίαν επιμελώς συγκροτημένη και καλώς λειτουργούσαν Τεχνικήν Εκπαίδευσιν….»
Γεώργιος Παπανδρέου,  (από την εισήγησή του κατά τη κατάθεση του νόμου «περί της Τεχνικής Εκπαιδεύσεως» Μάιος 1965).

 “…Η Ελλάδα ανέλαβε την προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ για το 2014 υπό την πίεση μεγάλων οικονομικών και κοινωνικών προκλήσεων, καθώς η κρίση, που είναι αισθητή σε όλη την Ευρώπη, έχει πλήξει ιδιαίτερα την Ελλάδα. Μέχρι στιγμής οι μεταρρυθμίσεις έχουν επικεντρωθεί σε οικονομικά ζητήματα, με στόχο να αντιστραφούν οι αρνητικές τάσεις. Όμως αξίζει να γίνει κατανοητό ότι οι πολιτικές για την εκπαίδευση και κατάρτιση, και ιδιαίτερα την επαγγελματική, μπορούν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο, γιατί μπορούν και να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στα άτομα και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα επιχειρήσεων…”
Η παρέμβαση CEDEFOP (Centre Européen pour le Développement de la Formation Professionnelle – Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης), με την ευκαιρία την ανάληψης από την Ελλάδα της προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ για το 2014