1η δραστηριότητα

Δραστηριότητα 1η:

Εκφώνηση:

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης:

να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους

να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και

να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

Υλοποίηση 1ης δραστηριότητας:

https://www.youtube.com/watch?v=0UapiTAxMXE&t=522s

Η προβολή του video θα γίνει από 5:45 εώς 7:40. Καλό θα είναι να κλείσουμε τη φωνή και να εξηγούμε εμείς τι ακριβώς συμβαίνει καθώς είναι στα αγγλικά. Το video αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία της ανακλαστικής ιδιότητας της παραβολής.

Αφού πρώτα εξηγηθεί και αποδειχθεί η ιδιότητα βάση του σχολικού βιβλίου τα παιδιά μπορούν να δουν πως με τη βοήθεια αυτής της ιδιότητας υπάρχει η δυνατότητα να μεταφέρονται τα ηχητικά κύματα μεταξύ δύο παραβολικών κατόπτρων που βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους. Έτσι δύο άτομα που τοποθετούνται μπροστά στα κάτοπτρα μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.

Το συγκεκριμένο πείραμα κεντρίζει το ενδιαφέρον κάθε μαθητή διότι είναι από τις λίγες περιπτώσεις όπου υπάρχει άμεση εφαρμογή των Μαθηματικών στην πράξη, ξεφεύγοντας λίγο από την αφηρημένη μορφή τους που “τρομάζει” αρκετούς μαθητές. Θεωρώ πως ενθουσιάζεται και ο πιο αδιάφορος μαθητής προς το αντικείμενο ειδικότερα αν το βιώσει ο ίδιος στην πράξη. Γι’αυτό μπορούμε να προτείνουμε στα παιδιά να επισκεφθούν με την πρώτη ευκαιρία ένα παρόμοιο επιστημονικό πάρκο που υπάρχει πηγαίνοντας προς Ιερισσό στο τρίτο πόδι της Χαλκιδικής.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο 1η δραστηριότητα

Τα σχόλια έχουν κλείσει.