Δραστηριότητα Τίτλος: ”Η bee-bot και τα δικαιώματα του παιδιού” Θεματικό πεδίο: Α. ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Θεματική ενότητα: Α.2 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ (ΤΠΕ) Θεματικές υποενότητες:Α.2.2 Ανακάλυψη, Προγραμματισμό ς και Ψηφιακό Παιχνίδι iii. Επίλυση προβλημάτων με λογισμικά ειδικών κατηγοριών και εξοικείωση με τον προγραμματισμό με προγραμματιζόμενα παιχνίδια. Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Γνώσεις Να διακρίνουν τις βασικές εντολές…Συνέχεια ανάγνωσης Η bee-bot και τα δικαιώματα του παιδιού
20 Νοεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
20 Νοεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού Θεματικό πεδίο Β. Παιδι Εαυτός και Κοινωνία Β.2 Κοινωνικές Επιστήμες Θεματικές Υποενότητες Β.2.3 Κοινωνική και Οικονομική Ζωή i. Κοινωνική συμμετοχή, δικαιώματα και υποχρεώσεις ii. Αναγνώριση και κάλυψη αναγκών Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Γνώσεις Να προσδιορίζουν τα δικαιώματα των παιδιών (i). Να αναγνωρίζουν ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη…Συνέχεια ανάγνωσης 20 Νοεμβρίου-Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Γνωρίζω τα δικαιώματά μου
Το βιβλίο ”Γνωρίζω τα δικαιώματά μου” περιλαμβάνει και εξηγεί με απλό τρόπο τα δικαιώματα των παιδιών από την έκδοση της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τα δικαιώματα του παιδιού. https://blogs.sch.gr/krodatou/files/2024/11/ΓΝΩΡΙΖΩ_ΤΑ_ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ_ΜΟΥ1-1.pdf
Το λιομάζωμα
Το λιομάζωμα Δ. Θεματικό πεδίο: Παιδί, Σώμα, Δημιουργία και Έκφραση Δ.2 Τέχνες Θεματική υποενότητα: Δ.2.1 Εικαστικές Τέχνες i. Εικαστική μορφή και σύνθεση Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Γνώσεις Να διακρίνουν χρώματα, είδη γραμμών και σχημάτων στο περιβάλλον και στα έργα τέχνης Να προσδιορίζουν διαφορετικές τεχνικές (π.χ. κολάζ, ψηφιδωτό) και τεχνοτροπίες (π.χ. κυβισμός) δημιουργίας και αναπαράστασης έργων τέχνης Δεξιότητες…Συνέχεια ανάγνωσης Το λιομάζωμα
Το Πολυτεχνείο
Κυρία, τι έγινε στο Πολυτεχνείο; Θεματικό πεδίο Β.Παιδί Εαυτός και Κοινωνία Β.2 Κοινωνικές επιστήμες Θεματική υποενότητα Β.2.1 Ιστορία και Πολιτισμός i. Κατανόηση της ανθρώπινης δράσης και εξοικείωση με τον χρόνο Σκοπός Η αξιοποίηση της επετείου του Πολυτεχνείου κυρίως μέσα από τις αξίες που την διέπουν. Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα…Συνέχεια ανάγνωσης Το Πολυτεχνείο
”Θα σας πω 1, 2,3,4 …ιστορίες για τον Τομ το Σαλιγκάρι»
Δραστηριότητα Αποκωδικοποίηση και Κωδικοποίηση διαδρομής Τίτλος: ”Θα σας πω 1, 2,3,4 …ιστορίες για τον Τομ το Σαλιγκάρι» Σενάριο: Ας βοηθήσουμε το Beebot να κάνει τη διαδρομή του ήρωα του παραμυθιού. Γίνεται αφήγηση του παραμυθιού. Ακολουθεί συζήτηση με τους/τις μαθητές/τριες αναφορικά με την ιστορία. Γίνεται εστίαση στη χρονική ακολουθία όπου ο ήρωας μας συναντά τα άλλα ζώα. Παρουσιάζονται σχετικές εικόνες των…Συνέχεια ανάγνωσης ”Θα σας πω 1, 2,3,4 …ιστορίες για τον Τομ το Σαλιγκάρι»
Οι Φυσικές Επιστήμες στο νηπιαγωγείο
Η ενασχόληση των παιδιών νηπιακής ηλικίας με τις Φυσικές Επιστήμες συμβάλλει: α) στην αξιοποίηση της περιέργειας και του εσωτερικού κινήτρου που έχουν τα μικρά παιδιά για τη διερεύνηση του κόσμου που τα περιβάλλει, β) στην υποστήριξη του επιστημονικού «γραμματισμού» ώστε να μπορούν να διερευνούν συστηματικά και να κατανοούν βασικές λειτουργίες, να επιλύουν προβλήματα, να διαμορφώνουν…Συνέχεια ανάγνωσης Οι Φυσικές Επιστήμες στο νηπιαγωγείο
Το σχέδιο ως διαγνωστικό μέσο
Διαπιστώθηκε ότι το σχέδιο ακολουθεί την εξελικτική ανάπτυξη του παιδιού και ότι οι λεπτομέρειες μέσα σ’ αυτό, ως προς την απόδοση των αντικειμένων και ως προς την απόδοση του ανθρώπινου σώματος, αυξάνουν με την ηλικία. Ακόμα, η συνθετική ικανότητα του παιδιού εξελίσσεται ταυτόχρονα με την ικανότητά του να οργανώνει το χώρο. Από τις απόψεις αυτές…Συνέχεια ανάγνωσης Το σχέδιο ως διαγνωστικό μέσο
