Οι κανόνες της τάξης στο νηπιαγωγείο

Ως αφόρμηση μπορεί να αποτελέσουν θεματικές προσεγγίσεις που επιλέγουν νηπιαγωγοί με θέμα «Γνωριμία με την τάξη μου», «Το νηπιαγωγείο μας…» Επομένως, οι κανόνες μπορεί να προκύψουν είτε με την μορφή συζήτησης, είτε μέσα από καταστάσεις προβληματισμού π.χ: Τι μπορούμε να κάνουμε για να μην είναι ακατάστατη η τάξη μας και να βρίσκουμε που είναι το…Συνέχεια ανάγνωσης Οι κανόνες της τάξης στο νηπιαγωγείο

Πως οριοθετούμε το παιδί μας;

Τι εννοούμε άραγε όταν ακούμe ή χρησιμοποιούμε την λέξη όρια; Όρια είναι οι κανόνες λειτουργίας της οικογένειας. Είναι ο αποδεκτός τρόπος που τα μέλη μίας οικογένειας συμπεριφέρονται και επικοινωνούν. Τα όρια είναι μία διαδικασία ανατροφής που εκπαιδεύει και εισάγει σταδιακά τα παιδιά στον κόσμο των ενηλίκων. Οι κανόνες αυτοί ορίζονται κυρίως από τους γονείς με…Συνέχεια ανάγνωσης Πως οριοθετούμε το παιδί μας;

Οι Θετικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο

Τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας έχουν ήδη αναπτύξει φυσική περιέργεια για τον κόσμο που τα περιβάλλει, ενώ παράλληλα δομούν την αντίληψη και την κατανόησή τους για το περιβάλλον αξιοποιώντας ιδέες και πρακτικές που αφορούν την παρατήρηση και ερμηνεία του φυσικού, τεχνητού και κοινωνικού κόσμου. Οι πρώιμες αυτές ιδέες και αναπαραστάσεις που σχηματίζουν τα παιδιά βιωματικά…Συνέχεια ανάγνωσης Οι Θετικές Επιστήμες στο Νηπιαγωγείο

Project:  ”Postcards of my City”

Project:  ”Postcards of my City” Ιδρύτριες του project: Annarita Senatore & Kalliopi RodatouPartners:   Greece:        Kalliopi Rodatou, Maria Garaveli Lithuania: Rita Gapseviciene Italy:          Mariarosaria Galdi, ​Carmela Ferrara,Maria Cipriano, Olimpia Zito, Raffaella Della Monica, Antonietta Masullo,  Clara Cioffi. France:      Nadine Tosques, Vercasson Maud ​ Δράσεις Τίτλος: ”Επίσκεψη στο Βοτανικό κήπο” Επίσκεψη στο Βοτανικό κήπο ”ΖΕΛΙΟΣ…Συνέχεια ανάγνωσης Project:  ”Postcards of my City”

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση