”Τα δεντράκια του κήπου μας” VIDEO -Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα

Το video  δημιουργήθηκε στα πλαίσια Περιβαλλοντικού Προγράμματος με τίτλο <<Ο σχολικός μας κήπος>>  με στίχους και τις ζωγραφιές  των μαθητών/τριών του νηπιαγωγείου μας.

” STEAM και η ΓΗ γυρίζει….”

Δραστηριότητα 1η Τίτλος: ”Μέρα-Νύχτα” Παρουσίαση Sway Εναλλαγή Μέρας -Νύχτας σε μορφή PDF Λήψη αρχείου   Δραστηριότητα 2η Padlet: ”Οι Πλανήτες”

Ένα Σύνταγμα για την Ομάδα Μας. Ποιος έχει την ευθύνη για τα δικαιώματά του;

Θεματικό πεδίο: Δικαιώματα του παιδιού. Θέματα : Πολιτότητα, Δημοκρατία, Συμμετοχή Είδος δραστηριότητας : Συζήτηση, Ομοφωνία, Δημιουργία κανόνων Τμήμα κλασικό 1 ​Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Περιγραφή: Τα παιδιά αναπτύσσουν ένα ‘σύνταγμα’ για την ομάδα δηλώνοντας τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Στόχοι • Να κατανοήσουμε τη σχέση μεταξύ δικαιωμάτων και υποχρεώσεων • Να συνδέσουμε τα δικαιώματα και…Συνέχεια ανάγνωσης Ένα Σύνταγμα για την Ομάδα Μας. Ποιος έχει την ευθύνη για τα δικαιώματά του;

”Νερό πηγή ζωής”

Θεματική ενότητα: Εξοικονόμηση νερού Δημιουργία έντυπου και ψηφιακού βιβλίου με οδηγίες  εξοικονόμησης νερού σε συνεργασία μαθητών/τριών εκπαιδευτικών  και γονέων . ​Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να το διαβάσετε σε μορφή ψηφιακού βιβλίου Σύνδεση με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης(6)             ή διαβάστε το σε μορφή pdf Λήψη αρχείου…Συνέχεια ανάγνωσης ”Νερό πηγή ζωής”

Δραστηριότητες με αφορμή ένα μελοποιημένο ποίημα ή τραγούδι

Ακούμε και διαβάζουμε το τραγούδι ή το μελοποιημενο ποιήμα -Εστιάζουμε σε λέξεις που δεν γνωρίζουν, σε μεταφορικές εκφράσεις, παρομοιώσεις. -Τα νήπια περιγράφουν τις εικόνες. -Ζωγραφίζουν μία ή  όσες εικόνες θέλουν και θυμούνται. -Αριθμούμαι τους στίχους. -Ψάχνουν να βρούν τον τίτλο μέσα στο ποιήμα. -Ζητάμε να βάλουν στη σωστή σειρά τις λέξεις του τίτλου. -Ξαναδιαβάζουμε το…Συνέχεια ανάγνωσης Δραστηριότητες με αφορμή ένα μελοποιημένο ποίημα ή τραγούδι

Δραστηριότητες αδρής κινητικότητας (Β μέρος)

Χορέψτε… Ζητήστε από το παιδί να μιμηθεί μια μια στην αρχή και πιο συνδυαστικά μετά, όλες τις φιγούρες σας. Βάλτε μουσική και διασκεδάστε το! Οργανώστε μαζί μια χορογραφία τριών βημάτων και εμπλουτίστε την σιγά σιγά …. Παίξτε τα ζώα … Πώς περπατά η αρκούδα , πώς τρώει η κοτούλα, πώς τρέχει το λιοντάρι, πώς έρπει…Συνέχεια ανάγνωσης Δραστηριότητες αδρής κινητικότητας (Β μέρος)

Δεξιότητες αδρής κινητικότητας (Α μέρος)

Τι είναι οι δεξιότητες αδρής κινητικότητας; Οι δεξιότητες αδρής (φυσικής) κινητικότητας είναι εκείνες που απαιτούν κίνηση ολόκληρου του σώματος και οι οποίες αφορούν στους μεγάλους (σταθεροποιητές του κορμού) μύες του σώματος για να πραγματοποιήσουν καθημερινές λειτουργίες, όπως η στατική θέση, η βάδιση, το τρέξιμο και το κάθισμα με σωστή ευθυγράμμιση. Περιλαμβάνονται επίσης δεξιότητες οπτικο-κινητικού συντονισμού…Συνέχεια ανάγνωσης Δεξιότητες αδρής κινητικότητας (Α μέρος)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση