Στα πλαίσια των Περιβαλλοντικών Δράσεων μας, επισκεφτήκαμε την προστατευόμενη περιοχή Δάσους Στροφυλιάς και Λιμνοθάλασσας Κοτύχι η οποία περιλαμβάνει ένα μοναδικά πλούσιο μωσαϊκό ενδιαιτημάτων μεγάλης οικολογικής και αισθητικής αξίας, με χαρακτηριστικούς οικοτόπους τους Υγροτόπους με τις περιβάλλουσες πλημμυρισμένες εκτάσεις, το Δάσος Κουκουναριάς, τις Θίνες και τους Ασβεστολιθικούς λόφους. Τα ενδιαιτήματα αυτά συγκροτούν ένα ενιαίο οικοσύστημα, η διατήρηση…Συνέχεια ανάγνωσης Επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Υγροτόπων Κοτυχίου-Στρομφυλιάς
Ο θαυμαστός κόσμος της σχολικής μας αυλής!
Ο θαυμαστός κόσμος της σχολικής μας αυλής! Μια ιστορία που δημιούργησαν τα παιδιά του κλασικού 1 τμήματος και ψηφιοποιήθηκε στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος 2022-23 με τίτλο <<Όλοι μαζί αλλά-ΖΟΥΜΕ την σχολική αυλή>> Πρωινό τμήμα 1 Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Σύνδεση με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης. (13, 15)
15 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή
Θεματικό πεδίο: Αειφόρος Παραγωγή και Κατανάλωση. Θεματική ενότητα: Παραγωγή και διαχείριση απορριμμάτων. Τμήμα : Υποχρεωτικό 1 Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Στόχοι: να ωθηθούν τα παιδιά σε πιο συνειδητές και υπεύθυνες αγορές που να αντιστοιχίζονται κυρίως με τις ανάγκες και όχι τις επιθυμίες τους. Να προβληματιστούν για το ρόλο διαφήμισης. Παιδαγωγική προσέγγιση: αξιοποιήσουμε τις διαφημίσεις προϊόντων Διδακτικές τεχνικές: συζήτηση,…Συνέχεια ανάγνωσης 15 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή
Ψηφιακά παραμύθια
Κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη δώσ΄ της κλότσο να γυρίσει παραμύθι ν αρχινήσει… Μια σελίδα αφιερωμένη στα παραμύθια που έχουν δημιουργηθεί από τα ίδια τα παιδιά. Οι περιπέτειες των ηρώων είναι επηρεασμένες από τα βιώματά τους και έχουν σχέση με την φιλία, αγάπη, οικογένεια, περιβάλλον κ.λπ Τα παιδιά δημιουργώντας δικά τους παραμύθια αξιοποιούν τη…Συνέχεια ανάγνωσης Ψηφιακά παραμύθια
Γιατί χρειαζόμαστε τις μέλισσες; Αφού τσιμπάνε… Η μέλισσα Σουσού εξηγεί
Θεματικό πεδίο: Προστασία της βιοποικιλότητας Θεματική ενότητα: Είδη ζώων στο τοπικό περιβάλλον Γνωστικό αντικείμενο: Η μέλισσα Τμήμα: κλασικό 1 Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Σύνδεση με τους 17 Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης: (12, 15) Τέθηκε στα παιδιά ο προβληματισμός: ”Τι θα γινόταν αν κόβαμε όλοι από ένα λουλούδι; Πως θα αισθάνονταν οι μέλισσες και …Συνέχεια ανάγνωσης Γιατί χρειαζόμαστε τις μέλισσες; Αφού τσιμπάνε… Η μέλισσα Σουσού εξηγεί
Μαγιάτικο στεφάνι
Θεματικό πεδίο: Παιδί, Εαυτός και Κοινωνία Θεματική ενότητα: Κοινωνικές επιστήμες Θεματική υποενότητα: Ιστορία και Πολιτισμός Γνωστικό αντικείμενο: Γνωριμία με τις συνήθειες, τα ήθη τα έθιμα και τις παραδόσειςΠροσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Ως προς στις γνώσεις Να αναγνωρίζουν τις οικογενειακές συνήθειες και παραδόσεις για τον τρόπο ζωής στο παρελθόν. Δεξιότητες Να περιγράφουν έθιμα και παραδόσεις που σχετίζονται…Συνέχεια ανάγνωσης Μαγιάτικο στεφάνι
Παγκόσμια Ημέρα της Γης-22 Απριλίου 2023
Ας προστατέψουμε τη Γη μας, όχι μόνο για μια μέρα, αλλά κάθε μέρα. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν το doodle της Google που ήταν αφιερωμένο στην Παγκόσμια Ημέρα τη Γης, και δημιούργησαν τη δική τους αφίσα με το μήνυμα να αγαπάμε και να φροντίζουμε τον πλανήτη μας. Πρότειναν τρόπους με τους οποίους όλοι μπορούν να συνεργαστούν, με μεγάλους και μικρούς τρόπους ώστε να τους …Συνέχεια ανάγνωσης Παγκόσμια Ημέρα της Γης-22 Απριλίου 2023
Τα ζώα στο ζωολογικό πάρκο
Τα ζώα στο ζωολογικό πάρκο Θεματικό πεδίο: Προστασία της Βιοποικιλότητας Θεματική ενότητα: Οικουμενική διακήρυξη για τα δικαιώματα των ζώων. Γνωστικό αντικείμενο: Τα ζώα στο ζωολογικό κήπο Τμήμα: κλασικό 1 Νηπιαγωγός : Καλλιόπη Ροδάτου Στόχοι: Να γνωρίσουν τα δικαιώματα των ζώων Να κατανοήσουν τις ανάγκες και τα συναισθήματα των ζώων Να προβληματιστούν για τη συμπεριφορά μας απέναντι…Συνέχεια ανάγνωσης Τα ζώα στο ζωολογικό πάρκο
Πασχαλίτσα το αγαπημένο μικρό σκαθάρι.
Θεματικό πεδίο: Προστασία της βιοποικιλότητας Θεματική ενότητα: Είδη ζώων στο τοπικό περιβάλλον Γνωστικό αντικείμενο: Η πασχαλίτσα Τμήμα: κλασικό 1 Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Σύνδεση με τους 17 Στόχους της Αειφόρου Ανάπτυξης: (12, 15) Τα παιδιά παρακολούθησαν το βίντεο ”ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ- Τι είναι και πως δημιουργείται;” https://youtu.be/s06G8y2-aYA Έμαθαν για την Πασχαλίτσα, το αγαπημένο μικρό σκαθάρι με το έντονο κόκκινο χρώμα…Συνέχεια ανάγνωσης Πασχαλίτσα το αγαπημένο μικρό σκαθάρι.
4 Απριλίου -Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων
Θεματικό πεδίο: Προστασία της βιοποικιλότητας θεματική ενότητα: Οικουμενική διακήρυξη για τα δικαιώματα των ζώων. Γνωστικό αντικείμενο: Τα αδέσποτα ζώα Τμήμα: κλασικό 1 Νηπιαγωγός: Καλλιόπη Ροδάτου Μαθησιακά Προσδοκώμενα Αποτελέσματα ● Να εντοπίσουν με ποιον τρόπο ένα ζώο καλύπτει τις ανάγκες του για νερό, τροφή και ασφάλεια. ● Να ερευνήσουν στο οικείο περιβάλλον αν υπάρχει επαρκής τροφή και νερό…Συνέχεια ανάγνωσης 4 Απριλίου -Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων
