Σε συνέχεια της δραστηριότητας με τίτλο: «Ο Τσέστερ, το ρακούν, χρειάζεται βοήθεια!Vol.3», ο/η εκπαιδευτικός αναφέρει ότι o Tσέστερ απογοητευμένος που δε βρήκε το μολύβι του στο σχολείο (το δέντρο με τη κουκουβάγια) κατευθύνεται προς το σπίτι του (το σπίτι με το φύλλωμα) για να το ψάξει.
Όμως, στεναχωρημένος καθώς ήταν ακολούθησε διαφορετικό μονοπάτι και βρέθηκε στο σπίτι του λαγού (σπίτι-καρότο). Τα παιδιά θα δουλέψουν σε ζευγάρια. Σε κάθε ζευγάρι θα δοθεί εικόνα στην οποία απεικονίζεται και η λανθασμένη διαδρομή.
Κάθε ομάδα θα κληθεί να διορθώσει τη λανθασμένη διαδρομή αποφεύγοντας τα δέντρα-εμπόδια ώστε ο Τσέστερ να φτάσει στο σπίτι του (στο σπίτι με το φύλλωμα) σχηματίζοντας με τα βελάκια τη σωστή και πιο σύντομη διαδρομή.
Όταν ολοκληρώσουν όλες οι ομάδες, τα παιδιά μαζεύονται στην ολομέλεια και οι ομάδες εκτελούν τη διορθωμένη, πλέον, διαδρομή και δέχονται την επιβράβευση απ’ όλους για την προσπάθειά τους.