Η bee-bot και τα δικαιώματα του παιδιού

Δραστηριότητα

Τίτλος: ”Η bee-bot και τα δικαιώματα του παιδιού”

Θεματικό πεδίο: Α. ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Θεματική ενότητα: Α.2 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ (ΤΠΕ)
Θεματικές υποενότητες:Α.2.2 Ανακάλυψη, Προγραμματισμό ς και Ψηφιακό Παιχνίδι
iii. Επίλυση προβλημάτων με λογισμικά ειδικών κατηγοριών και εξοικείωση με
τον προγραμματισμό με προγραμματιζόμενα παιχνίδια.
Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Γνώσεις
Να διακρίνουν τις βασικές εντολές προγραμματισμού, προγραμματιζόμενων παιχνιδιών (π.χ. εντολές κίνησης μπροστά-πίσωαριστερά-δεξιά)
Δεξιότητες
Να κατασκευάζουν νοητικούς και εννοιολογικούς χάρτες
Να χρησιμοποιούν τις βασικές εντολές προγραμματισμού (π.χ. εντολές κίνησης μπροστάπίσω-αριστερά-δεξιά)
Στάσεις
Να συνεργάζονται για να επιλύσουν προβλήματα προγραμματισμού και να δημιουργήσουν ​περιβάλλοντα παιχνιδιού.

Περιγραφή

Στο δάπεδο της bee-bot είναι τοποθετημένες κάρτες που αναπαριστούν τα δικαιώματα του παιδιού. Τα παιδιά σε ομάδες δυο ατόμων, επιλέγουν μια κάρτα, σχεδιάζουν την διαδρομή που θα ακολουθήσει η bee-bot μέχρι την κάρτα και τέλος εισάγουν τις εντολές. Όταν φτάσει η bee-bot στη κάρτα η ομάδα περιγράφει το δικαίωμα που αναπαριστά.

img 20231127 132104 1 orig img 20231127 132502 orig

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση