Το Πολυτεχνείο

Κυρία, τι έγινε στο Πολυτεχνείο;

glsh2 enjkutdgpe7yjxddl72ejkfbmt4t8yenimkbvaiqdb rd1h6kmubwtcebj

 

 

 

 

 

 

 

Θεματικό πεδίο
Β.Παιδί Εαυτός και Κοινωνία
Β.2 Κοινωνικές επιστήμες
Θεματική υποενότητα
Β.2.1 Ιστορία και Πολιτισμός
i. Κατανόηση της ανθρώπινης δράσης και εξοικείωση με τον χρόνο
Σκοπός
Η αξιοποίηση της επετείου του Πολυτεχνείου  κυρίως μέσα από τις αξίες που την διέπουν.

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα
Γνώσεις
Να προσδιορίζουν απλές έννοιες που αφορούν τον χρόνο, στο πλαίσιο της οικείας ανθρώπινης δραστηριότητας (i)
Δεξιότητες
Να συλλέγουν στοιχεία για γεγονότα, πρόσωπα και δεδομένα από το παρελθόν και να τα συνδέουν με το παρόν, αναπτύσσοντας μια αίσθηση χρονολόγησης (i).
Στάσεις
​ Να εκτιμούν τη σημασία του παρελθόντος στην κατανόηση και εκτίμηση μιας παροντικής κατάστασης

 1η Δραστηριότητα. ”Το Πολυτεχνείο”
Τα παιδιά εμπλέκονται σε: συζήτηση, παρατήρηση,  περιγραφή εικόνων βλέποντας το παρακάτω pdf.

https://files.e-me.edu.gr/s/HkkH4Y4Zxqqdqrn

 

2η Δραστηριότητα: ”Η εξέγερση του Πολυτεχνείου

Ενθαρρύνονται να συζητήσουν να εκφράσουν απόψεις και να διατυπώσουν τις απορίες τους σχετικά με το βίντεο που παρακολουθούν.

 3η Δραστηριότητα   ”Τα συνθήματα του Πολυτεχνείου.”
Τα παιδιά συμμετέχουν στη συζήτηση για τα συνθήματα.
Τίθενται οι ερωτήσεις

  • Τί είναι τα συνθήματα;
  • Έχετε δει συνθήματα και πού;
  • Γιατί τα γράφουν οι άνθρωποι;
  • Τι συνθήματα έγραφαν οι φοιτητές τότε; Τι ήθελαν;
  • Που τα έγραφαν και γιατί;
  • Σήμερα οι άνθρωποι αν θέλουν να γράψουν ένα σύνθημα που πιστεύετε ότι θα το έγραφαν;
  • Τι συνθήματα θα γράφατε εσείς σε ένα φανταστικό τοίχο στο σήμερα;
  • Τα παιδιά

Τα παιδιά δημιουργούν δυο ομαδικές εργασίες με συνθήματα του Πολυτεχνείου και με συνθήματα που αφορούν το σήμερα.

Tι έγινε στο Πολυτεχνείο toixos tora orig toixos tote orig

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση