Ενημερώνουμε τους εκπαιδευτικούς που έχουν κάνει αίτηση προς το ΚΕΠΕΑ Καλαμάτας ότι έχει σταλεί για έγκριση η συμμετοχή σχολικών μονάδων Διευθύνσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (εντός και εκτός Περιφέρειας Πελοποννήσου) σε μονοήμερα προγράμματα του Κέντρου Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Καλαμάτας, σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
8/3/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 10ο ΔΣ Καλαμάτας | 22 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
20/3/2024 | ΔΔΕ Λακωνίας | Γυμνάσιο Ελαφονήσου με Λυκ. Τάξεις | 21 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
2/4/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 13ο ΔΣ Καλαμάτας | 16 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
2/4/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 13ο ΔΣ Καλαμάτας | 17 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
16/4/2024 | ΔΔΕ Λακωνίας | 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης | 28 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
17/4/2024 | ΔΔΕ Μεσσηνίας | Γυμνάσιο Πύλου | 23 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
24/5/2024 | ΔΠΕ Αργολίδας | 5ο ΔΣ Ναυπλίου | 20 | Επιστήμονες του γλυκού νερού |
28/5/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 1ο ΔΣ Δυτικής Μάνης | 17 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
28/5/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 1ο ΔΣ Δυτικής Μάνης | 14 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
30/5/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης | 21 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
30/5/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης | 21 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
4/6/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | Νηπ/γείο Καλού Νερού | 9 | Του πάρκου τα μαθήματα |
5/6/2024 | ΔΠΕ Μεσσηνίας | ΔΣ Εύας | 36 | Επιστήμονες του γλυκού νερού |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ (ΕΝΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ):
Δ/νση Εκπαίδευσης | Ονομασία Σχολικής μονάδας | Αριθμός μαθητών/τριών | Εκπαιδευτικό πρόγραμμα |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 1ο ΔΣ Χώρας | 27 | Του πάρκου τα μαθήματα |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 2ο ΔΣ Καλαμάτας | 24 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης | 21 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 2ο Νηπιαγωγείο Μεσσήνης | 21 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 3ο ΔΣ Μεσσήνης | 28 | Μεσσήνη, μια πόλη ένα νησί |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 3ο ΔΣ Μεσσήνης | 28 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 3ο ΔΣ Μεσσήνης | 25 | Μεσσήνη, μια πόλη ένα νησί |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιατρών | 24 | Καλαμάτα 1821 |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 13ο ΔΣ Καλαμάτας | 25 | Ελιά, Λάδι, Ιστορία, Αειφορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο ΔΣ Καλαμάτας | 33 | Ενέργεια και ενέργειες ανθρώπων |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο ΔΣ Καλαμάτας | 23 | Καλαμάτα 1821 |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο ΔΣ Καλαμάτας | 19 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο ΔΣ Καλαμάτας | 17 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας | 16 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 14ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας | 19 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 16ο ΔΣ Καλαμάτας | 20 | Επιστήμονες του γλυκού νερού |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 16ο ΔΣ Καλαμάτας | 25 | Επιστήμονες του γλυκού νερού |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 16ο ΔΣ Καλαμάτας | 25 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 24ο ΔΣ Καλαμάτας | 23 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 24ο ΔΣ Καλαμάτας | 24 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | 26ο Νηπιαγωγείο Καλαμάτας | 37 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
ΔΔΕ Μεσσηνίας | ΓΕ.Λ. Κυπαρισσίας | 23 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΔΕ Μεσσηνίας | ΓΕ.Λ. Κυπαρισσίας | 20 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΔΕ Μεσσηνίας | ΓΕ.Λ. Κυπαρισσίας | 23 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | Δημοτικό Σχολείο Δωρίου | 21 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | Δημοτικό Σχολείο Δωρίου | 26 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | ΔΣ Κάμπου | 28 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | ΔΣ Κάμπου | 17 | Επιστήμονες του γλυκού νερού |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | ΔΣ Κάμπου | 18 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΔΠΕ Μεσσηνίας | Ιδ. Νηπιαγωγείο Παιχνιδούπολη | 32 | Περπατώ..περπατώ στην αγορά της αρχαίας Μεσσήνης |
ΔΔΕ Μεσσηνίας | Πειραματικό Γυμνάσιο | 18 | Αρχαία Μεσσήνη, ένα παράδειγμα αειφορικής διαχείρισης από το παρελθόν |
ΔΔΕ Μεσσηνίας | Πειραματικό Γυμνάσιο | 18 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
ΕΚΤΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΗΜΝΙΑ | Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ | Αρ. μαθ. | Τίτλος προγράμματος ΚΕΠΕΑ Καλαμάτας |
29/3/2024 | ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ | 1ο ΓΕΛ ΘΗΒΑΣ | 28 | Ελιά, Λάδι, Ιστορία, Αειφορία |
4/4/2024 | ΔΔΕ ΗΛΕΙΑΣ | 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας | 23 | Ελιά, λάδι, ιστορία, αειφορία |
5/4/2024 | ΔΔΕ ΕΥΒΟΙΑΣ | 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ | 30 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
8/4/2024 | ΔΔΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου | 20 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
9/4/2024 | ΔΔΕ ΑΧΑΪΑΣ | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | 23 | Καλαμάτα, από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία |
10/4/2024 | ΔΔΕ Φθιώτιδας | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΜΙΑΣ | 25 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
18/4/2024 | ΔΔΕ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | ΓΕΛ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ | 27 | Ενέργεια και ενέργειες ανθρώπων |
19/4/2024 | ΔΔΕ Φθιώτιδας | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ | 19 | Ενέργεια και ενέργειες ανθρώπων |
19/4/2024 | ΔΔΕ Φθιώτιδας | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ | 14 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
19/4/2024 | ΔΔΕ Φθιώτιδας | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ | 14 | Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω |
22/4/2024 | ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ | ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΠΙΩΝ | 33 | Επιστήμονες Γλυκού Νερού |
25/4/2024 | ΔΔΕ Φθιώτιδας | ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ | 20 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
14/5/2024 | ΔΠΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ | 12ο Δ/Σ Λαμίας | 20 (Στ΄1 & Στ΄2 τάξεις) | Ενέργεια και ενέργειες ανθρώπων |
23/5/2024 | ΔΠΕ Γ Αθήνας | 7ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου | 21 | Αρχαία Μεσσήνη, ένα παράδειγμα αειφορικής διαχείρησης από το Παρελθόν |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ | ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ | 1ο ΓΕΛ ΘΗΒΑΣ | 28 | Ελιά, λάδι, ιστορία, αειφορία |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ | ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ | 1ο ΓΕΛ ΘΗΒΑΣ | 28 | Ελιά, λάδι, ιστορία, αειφορία |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ | ΔΔΕ Φθιώτιδας | 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΜΙΑΣ | 25 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ | ΔΔΕ Φθιώτιδας | ΓΕΛ ΜΑΡΤΙΝΟΥ | 23 | Ταΰγετος με τα μάτια την ψυχή το σώμα και τη λογική |
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ | ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής | 2ο Γυμνάσιο Λαυρίου | 38 | Αρχαία Μεσσήνη, ένα παράδειγμα αειφορικής διαχείρισης από το παρελθόν |