Πώς να ανταγωνιστείς ένα από τα πλέον εμβληματικά λογότυπα του κόσμου; Αντιγράφοντας το και ποντάροντας στη βιαστική ματιά των καταναλωτών… Υποθέτω κάτι τέτοιο σκέφτηκαν οι μαρκετίστες της Pepsi σχεδιάζοντας το πρώτο λογότυπο της εταιρείας κάπου στο 1898. Με γραμματοσειρά κάτι ανάμεσα σε monotype corsiva και drakula’s stroke είναι εμφανής η πρόθεση της εταιρείας να μπερδέψει το κοινό, κλέβοντας κάτι από τη φήμη του ανταγωνιστή της.
Ναι, ο δημιουργός της Pepsi θέλησε να φτιάξει ένα χωνευτικό αναψυκτικό. Ωστόσο, οι φήμες που τον θέλουν να εμπνέεται το όνομα του αναψυκτικού από το ελληνικό “πέψη” ελέγχονται ακόμη…
Έκτοτε η Pepsi άλλαξε λογότυπο καμία δεκαριά φορές. Η Coca Cola καμία…
Το πιο πρόσφατο #logo της Pepsi φαίνεται να φλερτάρει ισάξια με τον μινιμαλισμό, αλλά και με το logo της Korean Air.