Η ψηφιακή μας ιστορία είναι έτοιμη!
Ταξιδεύουμε στη γη των δεινοσαύρων
Τα παιδιά περιηγούνται και εντοπίζουν στο χάρτη στη διαδικτυακή εφαρμογή http://maps.google.com/τα μέρη όπου έζησαν οι δεινόσαυροι. Στη συνέχεια χωρίζονται σε ομάδες και τους δίνεται ένας χάρτης
Καλούνται να μετρήσουν το μήκος της απόστασης μεταξύ το που έζησαν οι δεινόσαυροι και που έπεσε ο μετεωρίτης. «Πώς μπορούμε να βρούμε ποια είναι η μεγαλύτερη ή η μικρότερη;». Οι μαθητές/τριες εξοικειώνονται με μετρικές διαδικασίες. Κάθε ομάδα προτείνει τη μονάδα μέτρησης και τη μετρική διαδικασία. Στο τέλος, οι ομάδες παρουσιάζουν στην ολομέλεια τον τρόπο που έδρασαν και συγκρίνουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων και τα συμπεράσματά τους.
BEEBOT ONLINE
Δεινοσαυροπάζλ !
Δραστηριότητα Αξιολόγησης_ Το αποχαιρετιστήριο ταξίδιτου Beebot
Εικονική Περιήγηση σε μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Λονδίνο.
Ζωγραφική με το Tux Paint
Το Tux Paint είναι ένας εναλλακτικός τρόπος σχεδίασης, ψηφιακός Κάθε ομάδα που ολοκληρώνει το έργο της σχετικό με τους δεινόσαυρους το αποθηκεύει πατώντας την ανάλογη επιλογή. Το Tux Paint είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα ζωγραφικής, αισθητικής έκφρασης και ανάπτυξης της δημιουργικότητας που διαθέτει πολλά σχεδιαστικά εργαλεία.
Ο ψηφιακός μας τοίχος
Οι μικροί Παλαιοντολόγοι
Τα παιδιά έφτιαξαν ένα ψηφιακό παζλ όπου αποκαλύφτηκε η εικόνα ενός παλαιοντολόγου.
Στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες έκαναν ανασκαφές και ανακάλυψαν οστά δεινοσαύρων και μικρά δεινοσαυράκια. Μετά την ανασκαφή έγινε ταξινόμηση του υλικού σε κατηγορίες με κριτήρια που προκύπτουν από την παρατήρηση (μεγάλοι-μικροί δεινόσαυροι, φυτοφάγοι-σαρκοφάγοι, με-χωρίς κέρατα κλπ)