Καλωσήρθατε στον ιστότοπο!
Η Ψηφιακή Αφήγηση είναι η τέχνη της δημιουργίας ψηφιακά επενδυμένων αφηγήσεων.
Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτής μάθησης διάρκειας 8 εβδομάδων με θέμα την Ψηφιακή Αφήγηση, καθώς και υλικό από εργασίες των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν σε αυτό.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε να εφαρμόζεται το 2018 στην Ηλεία με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων και επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Ελληνικής επικράτειας. Για την εξ αποστάσεως μελέτη αξιοποιήθηκε αρχικά η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Moodle της Δ/νσης Δ/θμιας Αχαΐας και από το 2024 και εξής το πρόγραμμα φιλοξενείται στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Ο οδηγός του προγράμματος είναι εδώ.
Το υλικό που φιλοξενείται στο ιστολόγιο αυτό περιλαμβάνει:
- το γραπτό σενάριο ή τη γραπτή ιστορία που εμπνεύστηκαν οι συμμετέχοντες με έναυσμα ένα οπτικό ή λεκτικό ερέθισμα,
- το εικονογραφημένο σενάριο (storyboard) στο οποίο μετατράπηκε κάθε γραπτό σενάριο ή ιστορία
- την ψηφιακή αφήγηση που δημιούργησαν οι επιμορφούμενοι με βάση το storyboard και τη χρήση πολυμεσικών εργαλείων
- το σχέδιο του μαθήματος ή της δραστηριότητας με το οποίο προτείνουν την ενσωμάτωση της ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία
Περιηγηθείτε στον ιστότοπο ή επιλέξτε από τις κατηγορίες και τις ετικέτες στο μενού δεξιά για να δείτε το υλικό αναλυτικά.
Welcome to the blog!
Digital Storytelling is the art of creating multimedia-based stories.
For the teachers to get familiarised with the concept and the procedure of digital storytelling, there was organised an 8-week blended learning course titled “Digital Storytelling for the Development of Productive and Collaborative Skills” which was implemented from 2015 to 2018 and gradually expanded across other regions of Greece. In this blog you can have access to the material produced by the teachers who participated in the course.
The course began running in the year 2015 in the geographical area of Ilia, Peloponnese using the Moodle elearning platform and included trainee teachers of various specializations. There were 2 versions of the course, one in English and one in Greek to suit the needs and skills of teachers of English and teachers of various other disciplines respectively.
Since 2024, the course has been repiloted in Piraeus with the revised title “Language and culture through Digital Storytelling” and modified content.
The course guide is accessible here.
The material in this blog includes:
- the written story or scenario of a story that the participant teachers produced inspired by a verbal or visual stimulus,
- the storyboard in which each written story or scenario was turned into
- the digital story that the trainees created using multimedia tools on the basis of the storyboard
- the teaching plan they devised in order to integrate digital storytelling in teaching
Navigate across the blog or select among the categories and tags on the right menu to view the detailed material.